خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار صادق پور از آغاز ساخت پنج واحد مسکونی شهر خاکعلی به همت جهادگران بسیجی شهرستان آبیک خبر داد. 
کد خبر: ۹۴۵۴۴۸۷
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور، فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در حاشیه بیست و ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان آبیک که در شهر خاکعلی برگزار شد، اظهار کرد: ساخت پنج واحد مسکن محرومین در شهر خاکعلی توسط جهادگران بسیجی آغاز شده است. 

وی از واگذاری اصلاح و بهسازی دو جاده روستایی در شهرستان آبیک به بسیج سازندگی خبر داد و افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان آبیک  برای این امر اعتبار پیش بینی شده  که با اجرای این پروژه ها و کاهش هزینه ها و حذف پیمانکار شاهد اقدامات موثری در شهرستان خواهیم بود. 

ساخت ۵ واحد مسکن محرومین توسط جهادگران بسیجی در خاکعلی کلید خورد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: تا هفته دفاع مقدس در قالب رزمایش کمک مومنانه و عاشقان ثارالله علیه السلام بیش از ۳ هزار بسته معیشتی جمع آوری و در اختیار مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و جامعه هدف شناسایی شده توسط بسیحیان قرار داده می شود.

صادق پور همچنین در جمع اعضای کانون خدمت رضوی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها روستای اسلام آباد بخش بشاریات با قدردانی از زحمات آنها در عرصه های مختلف بسیج اذعان کرد: به همت اعضای این کانون خدمات اجتماعی، حمایتی   و معنوی بسیاری نصیب مردم شده است. 

وی افزود: برخی از بانوان بسیجی در بخش بشاریات با انجام مشاوره های مذهبی و غیره خدمات ارزنده ای به مردم این بخش ارائه کرده اند. 

این مسوول حرکت خودجوش مردم در فعالیت ها و عرصه های اجتماعی را نشات گرفته از فرهنگ عاشورا دانست و افزود: ایران اسلامی با تاسی از این فرهنگ رو به اقتدار و عزت قرار دارد اما آمریکا با داشتن قدرتهای اقتصادی و نظامی،  رو به زوال است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها