خبرهای داغ:

محکومیت هتاکی به خانواده شهدا توسط مجتمع‌های تجاری و کسبه/ بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمیکنند

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: کسبه پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری شیراز با صدور بیانیه، اطلاعیه و نصب بنر اعتراض خود را نسبت به هتاکی و بی حرمتی ابراز نموده و خواستار برخورد با عوامل خاطی شدند.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۹۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد احمدی فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: کسبه پاساژ ها و مجتمع های تجاری شیراز با صدور بیانیه،اطلاعیه و نصب بنر اعتراض خود را نسبت به هتاکی و بی حرمتی نسبت آمرین به معروف و خانواده شهدا، تبری خود را با عوامل این بی شرمی ابرازنموده و خواستار برخورد با عوامل خاطی شدند.

وی ادامه داد: بازاریان مومن و انقلابی سومین حرم اهل بیت(ع)اجازه نمیدهند فرد یا افرادی قلیل به حیثیت و آبروی این دیار شهید پرور چوب حراج نهاده و سابقه مجاهدت اصناف شیراز را به حاشیه ببرند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیرا با تشکر از واکنش بصیرانه و مدبرانه مجتمع های تجاری و کسبه که به درستی موضع خود را در این حادثه مشخص کردند گفت: شهدا همیشه برای اقشار مختلف مردم محترم بوده و بازاریان در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند.

وی افزود: به نقل از همراهان شهید منصور خادم الصادق در دفاع مقدس، آن عزیز یکی از آرزوهای خویش را داشتن یک مرکز فرهنگی عنوان نموده که مسائل دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند و امروز نیز یاد و راه آن شهید میان جوانان زنده و جاوید است.

احمدی خاطر نشان کرد: تذکر شرعی و قانونی خانواده شهید نشان داد که روح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده است و مردم وصیت شهدا را فراموش نکرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار