خبرهای داغ:

اجرای ۴۰۰ طرح فتوولتاییک (سلول خورشیدی) ویژه مددجویان در استان سمنان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از اجرای ۴۰۰ طرح فتوولتاییک (سلول خورشیدی) ویژه مددجویان در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۰۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

اجرای ۴۰۰ طرح فتوولتاییک (سلول خورشیدی) ویژه مددجویان در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد رضا سیادتی، به تفاهم‌نامه پنج جانبه احداث واحد نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی میان سازمان بسیج سازندگی کشور، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، وزارت نیرو، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اشاره و تصریح کرد: به‌منظور توانمندسازی اقتصادی و کمک به معیشت روستاییان با اولویت افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، افزایش میزان بهره‌وری کشور از انرژی پاک و تجدیدپذیر این تفاهم نامه به امضا رسید.
او خاطرنشان کرد:این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد اشتغال، کمک به معیشت، رفع فقر، توانمندسازی اقتصادی گروه‌ها و اقشار کم‌درآمد ساکن در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها با اولویت مددجویان تحت حمایت نهاد‌های حمایتی و سایر افراد کم برخوردار و همچنین افزایش تولید انرژی برق از منابع تجدیدپذیر و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی شکل گرفته است.
معاون اشتغال و خودکفایی از ایجاد ۵۷۰۰ فرصت شغلی در سال جاری اشاره و تصریح کرد: تا کنون ۲۰۴۷ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان ایجاد شده است.
سیادتی ایجاد اشتغال و را یکی از راه‌های مهم خودکفایی و توانمندی مددجویان و افراد نیازمند جویای شغل برشمرد و گفت: اعتبارات و تعداد فرصت‌های شغلی نسبت به سال گذشته با رشد دو برابری همراه شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان استعداد سنجی، مشاوره و هدایت شغلی، بهره گیری از کانون خیرین، خیرین اشتغال، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی را از جمله خدمات این نهاد برشمرد و گفت: نظارت سه تا پنج ساله بر طرح‌های اشتغال، ایجاد زنجیره فروش بر محصولات اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار