خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دولت؛

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در کبودراهنگ افتتاح شد

همدان-با حضور مدیر تعاون روستایی و فرماندار کبودرآهنگ بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در کبودراهنگ افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۰۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته دولت پروژه بازارچه عرضه محصولات کشاورزی اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کبودراهنگ با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان، فرماندار و جمعی از رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان در این آیین گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع و در دو طبقه تجاری و اداری به متراژ هر طبقه ۲۰۰ متر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجید مسلمی راد ادامه داد: درصد تکمیل ۱۰۰ درصد واحد تجاری و ۸۰ درصد واحد اداری با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال انجام شده که از این مبلغ ۳۵ میلیارد از محل آورده اتحادیه، ۷ میلیارد از محل تسهیلات بانکی و ۳ میلیارد از محل 20 درصد توسعه شبکه تامین و احداث شده است.

وی اضافه کرد: عزم شبکه تعاون روستایی استان بر حذف دست دلالان و واسطه‌ها در توزیع کالاها و محصولات کشاورزی و دامی است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان اظهار امیدواری کرد: شبکه تعاون روستایی شهرستان کبودراهنگ با توسعه و ایجاد بازارچه‌های جدید باعث افزایش خدمات و سطح رفاه جامعه شهری و روستایی شهرستان می‌شوند.

فرماندار کبودراهنگ نیز در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌ها و اهتمام شبکه تعاون روستایی شهرستان از مساعدت و نگاه ویژه مدیریت تعاون روستایی استان به شهرستان در خصوص تکمیل این پروژه قدردانی و اظهار کرد: فرمانداری و مدیریت عالی شهرستان حامی برنامه‌های نو و توسعه‌ای شبکه تعاون روستایی شهرستان خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار