خبرهای داغ:

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پی هتک حرمت به خانواده شهید و آمر به معروف بیانیه ای صادر نمود

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پی هتک حرمت به خانواده شهید و آمر به معروف بیانیه ای صادر نمود
سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پی هتک حرمت به ساحت خانواده شهید و آمر به معروف و ناهی از منکر بیانیه ای صادر نمود
کد خبر: ۹۴۵۴۷۸۸
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پی هتک حرمت به ساحت خانواده شهید و آمر به معروف و ناهی از منکر بیانیه ای صادر نمود

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انِّی لَمْ اَخْرُجْ اَشِراً وَ لا بَطِراً ولا مُفْسِد اً وَ لا ظالِماً، وَ اِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الِاصلاحِ فِی اُمةِ جَدِّی محمد اُریدُ اَنْ آمُرَ بِالْمَعْروفِ و اَنْهی عَنِ المُنْکَرِ و اَسیرَ بِسیرةِ جَدِّی محمد و اَبی عَلیِّ بنِ‌اَبِی‌طالِبٍ...»
ابن‌اعثم کوفی، کتاب الفتوح، ج5، ص21؛ خوارزمی، مقتل‌الحسین، ج1، ص189 ـ 188.
من نه از روی سرمستی و گستاخی و نه برای فساد و ستم گری حرکت کردم . بلکه تنها برای طلب اصلاح در امّت جدم حرکت کردم. می خواهم امر به معروف و نهی از منکر کنم و به سیرة جدم و پدرم علی بن‌ابی‌طالب عمل کنم.
 
در ایام بزرگداشت قیام امام حسین علیه السلام شاهد هتک حرمت به ساحت خانواده شهیدی هستیم که از رسالت امام معصومشان پیروی نموده و برای اقامه فریضه دینی و
اجرایی شدن حدود الهی در جامعه اسلامی که حافظ ارکان نهاد مقدس خانواده است دستخوش خشونت فریب خوردگان جریانات معاند شده اند . قانون مترقی عفاف و حجاب قانونی است که در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زن تدوین گردیده و پیروی از قانون در جامعه بر همگان واجب است.
یادمان نرود که امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای دینی و واجب بوده و عمل به آن دستور اسلام است، حال چه شده است که انجام یک فریضه دینی واجب در کشور اسلامی باید با این حجم از هتک حرمت و جسارت رو به رو شود؟ رد پای معاندین همیشگی و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در این وقایع به خوبی نمایان است . آنان که در تمامی تاریخ بیش از چهل ساله پیروزی انقلاب اسلامی ضربات کاری خود را از زنان فهیم و انقلابی دریافت نموده اند حال با درک این مهم سعی در انحراف زنان و تلاشی خانواده به طرق مختلف دارند و ترویج حیا دایی و بی عفتی یکی از راهکارهای مهم برای رسیدن به اهداف شوم شأن است .
این واقعه تلخ و وقایعی چنین، زنگ هشداری است که پی در پی به صدا در می آید، زمان آن رسیده است تا پاسخی درخور و بنیادی به این اعلام ها داده شده و از رخداد مجدد چنین حوادثی جلوگیری شود؟
خواست برحق و قانونی زنان و خانواده های ایران اسلامی آن است تا فتنه و نفوذ دشمنان کشور در موضوع عفاف و حجاب دقیقا شناسایی شده و اقدام موثر و پایان بخشی را در همه عرصه ها چه در فضای عمومی جامعه و چه در فضای مجازی که جولانگاه بی در و پیکری برای آنان فراهم ساخته است، رقم زده شود.
سازمان بسیج جامعه زنان کشور، ضمن محکوم نمودن این حادثه متاثر کننده فرهنگی و اعتقادی در کشور و قدردانی از قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که همواره در راه اجرای قوانین اسلامی ثابت قدم بوده است، انتظار دارد تا دستگاه محترم قضایی جهت اجرایی نمودن قانون عفاف و حجاب بطور جدی و عاجل اقدام نموده و تمامی دستگاه های مرتبط با این قانون را ملزم به انجام وظایف خود در راستای عفاف و حجاب و نیز جاری نمودن واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نماید تا مردم دغدغه مند در اجرای فریضه دینی خود ؛دچار آسیب و هتک حرمت نگردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار