خبرهای داغ:
اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: در رزمایش جهادگران دامپزشک، ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی از این رزمایش بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۰۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  در راستای اجلاسیه ملی جهادگران فردا جمعه ۱۱ شهریور ماه رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان جنوبی با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز میشود.

محمد اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از حضور ۱۵۳ جهادگر دامپزشک بومی و غیر بومی در خراسان جنوبی خبر داد.

وی افزود: در راستای رزمایش جهاد مقدس و در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان جنوبی را خواهیم داشت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: این رزمایش با همکاری بسیج سازندگی، استانداری، دامپزشکی، امور عشایری، بسیج عشایری و بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی برگزار میشود.

اصغرزاده گفت: ۴۰ اکیپ شامل ۱۲ اکیپ غیربومی و ۲۸ اکیپ بومی در این رزمایش حضور دارند.

وی اظهار کرد: این اکیپ‌ها شامل دکتر دامپزشک، کارشناس دامپزشک، کاردان، تکنسین و ناظر شرعی است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: در رزمایش جهادگران دامپزشک، ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی از این رزمایش بهره‌مند خواهند شد.

اصغرزاده اظهار کرد: در رزمایش جهادگران دامپزشک خدماتی از جمله واکسیناسیون، سم پاشی، ضدعفونی، درمان و آموزش در مورد بیماری‌های مشترک بین انسان و دام ارائه میشود.

وی افزود: طبق هدف گذاری انجام شده ۷ هزار و ۵۶۹ راس رام مورد خدمات جهادی دامپزشکان قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین ۸ هزار و ۷۵۸ خانوار از نکات آموزشی بهره‌مند میشوند.

اصغرزاده خاطرنشان کرد: تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز را استان تامین کرده است.

وی گفت: این رزمایش محدود به این سه روز نخواهد بود و در تمام سال فعالیت دامپزشکان ادامه خواهد داشت و مرحله دوم رزمایش مهرماه همزمان با هفته دامپزشکی در استان اجرا میشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها