وحیدی:

مشکل آب همدان، چند هفته آینده به طور کامل حل می‌شود

همدان-وزیر کشور گفت: مرحله نخست مشکل آب همدان، به‌شکل اضطراری در روزهای آینده رفع و تا چند هفته آینده نیز، اصولی و به طول کامل حل می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۱۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد وحیدی در بازدید از خط ۱۶ کیلومتری انتقال آب اضطراری به شهر همدان، اظهار کرد: مسئله‌ای که برای مردم همدان در زمینه کمبود و قطعی آب پیش آمد، مشکل جدی بود که مسئولان، از دو مسیر برای جبران این مشکل بسیج شدند.

وی افزود: مسیر نخست، طرح آبرسانی به همدان است که این طرح راکد، با پیگیری استاندار همدان و وزیر نیرو، فعال و تکمیل آن به طور جدی دنبال شد.

وزیر کشور با بیان اینکه بر اساس گزارش مهندسان و مجریان، لوله‌گذاری طرح به پایان رسیده و منتظر ایستگاه‌های پمپاژ هستند، گفت: در کنار طرح آبرسانی، اقدامی صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.

وی ادامه داد: امروز از نقطه‌ای بازدید کردیم که کار بسیار ارزشمندی صورت گرفته است، اینجا ورود یک لوله مهم زیر بستر جاده در یک مکانی عمیق و در زمانی کوتاه اتفاق ‌افتاده است.

وحیدی تصریح کرد: این کار در مراحل پایانی است و در روزهای آینده کار نصب لوله به اتمام می‌رسد و با این اقدام، می‌توان آب به سمت سد آبشینه، سپس تصفیه خانه بهشتی و در نهایت به شهر همدان پمپاژ کرد.

وی تأکید کرد: مرحله نخست مشکل آب همدان، به‌شکل اضطراری در روزهای آینده رفع و تا چند هفته آینده نیز، اصولی و به طول کامل حل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار