مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

۱۳ شرکت تعاونی در استان مرکزی افتتاح شد

امیدی گفت: در هفته تعاون ۱۳ شرکت تعاونی در استان به بهره برداری رسید که در این تعاونی‌ها ۹۵۸ نفر عضو هستند و برای ۳۵۱ نفر فرصت شغلی ایجادشده است.
کد خبر: ۹۴۵۵۳۰۴
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، جمشید امیدی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر و چهاردهمین آئین تجلیل از کارآفرینان برتر استان با اشاره به اینکه هفته تعاون احیاگر ارزش های مشارکت و اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است، بیان کرد: تعداد شرکت های تعاونی ثبت نام کننده در سامانه تعاونی های برتر در استان بالغ بر ۱۲۴ تعاونی بوده است که نسبت به سال گذشته این تعداد، ۶۵ درصد رشد داشته است.

امیدی افزود: تعداد کارآفرینان ثبت نام کننده در سامان کارآفرینان برتر با رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۱۰۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه با بررسی و ارزیابی صورت گرفته ۱۳ شرکت تعاونی و ۵ کارآفرین، عنوان برتر استان و شایسته تقدیر را کسب کردند، گفت: در هفته تعاون ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳ شرکت تعاونی با ۹۵۸ عضو بهره برداری شد که با سرمایه گذاری ۱۷۹۰ میلیارد ریالی، ۳۵۱ فرصت شغلی را ایجاد کردند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی دارای ۸۵۶۲ شرکت تعاونی است، گفت: از این تعداد ۶۶۱ تعاونی منحل شده، ۲۳۶۱ تعاونی فعال، ۲۴۱۶ غیرفعال و ۴۲۴ تعاونی راکد است، همچنین شرکت تعاونی های فعال همراه با تعاونی های سهام عدالت، ۹۹۸ هزار و ۲۵۳ عضو دارند که ۲۲ هزار و ۴۲۶ فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

در این آیین عبدالله کاظمی به نمایندگی از تعاونی های استان و خلیلی رییس انجمن صنفی کارفرمایی استان مسائل و مشکلات حوزه تعاون را مطرح کردند و در پایان از تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار