خبرهای داغ:

۶۰۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان دوگانه‌سوز شد​​

شاهرود_سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن ۶۰۰۰ خودرو در سطح استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۸۵
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

۶۰۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان دوگانه‌سوز شد​​به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین عبدلی افزود: تاکنون ۶۳۲۱ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل در سطح منطقه و شهرستان‌های نواحی تابعه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۰۰۰ خودرو دوگانه‌سوز و ۳۲۱ دستگاه دیگر در صف تبدیل می‌باشند.
او خاطرنشان کرد: دوگانه‌سوز کردن خودرو یکی از راه‌های مؤثر در کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت و همچنین افت آلودگی هوا خصوصاً در شهر‌های غیر سبز محسوب می‌شود.
عبدلی در پایان افزود: برای خودرو‌های شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان خودرو‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور، نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.
منطقه شاهرود دارای پنج کارگاه فعال دوگانه سوز نمودن در شهرستان‌های شاهرود و سمنان می‌باشد که با توجه به تسریع در امور مراجعین و انجام عملیات فوق در کمترین بازه‌ی زمانی، از شهرستان‌های همجوار نیز در این کارگاه‌ها ثبت نام و اقدام به دوگانه سوز کردن وسایط نقلیه خود می‌نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار