مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه:

امیدواریم شرایط ورود گسترده تر زائرین در کشور پاکستان فراهم شود

جواد آقالو حسینی گفت: شوق خدمت رسانی به زائرین در میان مردم بسیار زیاد بوده که بسیار جای خرسندی دارد و ما منتظریم تا شرایط حضور این زوار عزیز در کشور پاکستان فراهم شود تا ما شاهد حضور تعداد بیشتری از زائرین باشیم.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۷۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، جواد آقالو حسینی، مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن شرایط خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: موکب های مردمی و سازمانی متعلق به نهادهای مختلف مستقر در مرز میرجاوه آمادگی کامل برای استقبال از زائرین را دارند.

وی افزود: تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی به این زوار عزیز فراهم شده و با حضور خادمین مختلف، خدمات متنوعی از قبیل اسکان، خدمات بهداشتی، فرهنگی، حمل و نقل و ...در حال انجام است.

آقالو حسینی در ادامه گفت: برنامه های فرهنگی مختلف با رویکرد تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی در موکب ها ارائه شده که این اقدامات تاثیرات بسیاری بر زائرین داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: شوق خدمت رسانی به زائرین در میان مردم بسیار زیاد بوده که بسیار جای خرسندی دارد و ما منتظریم تا شرایط حضور این زوار عزیز در کشور پاکستان فراهم شود تا ما شاهد حضور تعداد بیشتری از زائرین باشیم.

آقالو حسینی در ادامه تشریح کرد: با توجه به سیل اخیر که در کشور پاکستان صورت گرفته، امسال شاهد حضور تعداد کمتری از زائرین هستیم و همین مسئله موجب آن شده تا موکب های مستقر در شهر زاهدان از ما خواهش کنند تا ما خدمت رسانی به زائرین را کمتر انجام داده و تعداد بیشتری را به سمت آنان سوق دهیم.

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه در ادامه افزود: شعار ما ملت امام حسین هستیم به حمدالله هر روز بیشتر در میان مردم ما گسترش پیدا می کند و شوق و اشتیاق مردم برای خادمی اهل بیت بیشتر می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم ما از رزق و روزی معنوی خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام بتوانند بیشترین بهره را ببرند.

ارسال نظرات