مسئول موکب مردمی به وقت حسین شهرستان زاهدان:

۱۰۰ خادم مردمی در حال خدمت رسانی به زوار پاکستانی هستند

مسئول موکب مردمی به وقت حسین شهرستان زاهدان گفت: خدمات ارائه شده به زوار شامل خدمات فرهنگی، بهداشتی، اطعام و ... هست که بیشتر هزینه های صورت گرفته از طریق خیرین مردمی فراهم شده است.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۸۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مهدی رستگار مسئول موکب مردمی به وقت حسین شهرستان زاهدان ضمن ابراز خرسندی از خدمت رسانی به زوار امام حسین علیه السلام اظهار داشت: موکب مردمی «به وقت حسین» متشکل از حدود صد نفر خادم مردمی خواهر و برادر در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.

وی افزود: خدمات ارائه شده به زوار شامل خدمات فرهنگی، بهداشتی، اطعام و ... هست که بیشتر هزینه های صورت گرفته از طریق خیرین مردمی فراهم شده است.

رستگار تاکید کرد: عمده هدف اقدامات موکب مردمی «به وقت حسین» فراهم آوردن شرایط لازم جهت مشارکت مردمی در استان سیستان و بلوچستان برای خدمت به زائرین می باشد.

مسئول موکب مردمی به وقت حسین شهرستان زاهدان تاکید کرد: تعمیق فرهنگ ناب حسینی و شعار ما ملت امام حسین در استان سیستان و بلوچستان پیشرفت چشمگیری داشته اما هنوز جای دارد تا گسترده تر شود.

وی خاطرنشان کرد: شوق خدمت رسانی به مردم در میان مردم سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است و ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم محلی برای ارائه خدمات باشیم.

ارسال نظرات