استقبال از زائران پاکستانی اربعین در نیکشهر سیستان و بلوچستان

علیپور گفت: با توجه به اینکه نیکشهر در مسیر تردد زائران حسینی کشور پاکستان قرار دارد، اداره میراث فرهنگی شهرستان با حضور مستمر در موکب دایر شده از سوی شهرداری، ستاد عتبات عالیت و سایر دستگاه ها مشغول خدمت رسانی به زوار است.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۷۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان گفت: زائران پاکستانی اربعین در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال و پذیرایی مردم و دستگاه های اجرایی قرار می‌گیرند.

امین علیپور گفت: با توجه به اینکه نیکشهر در مسیر تردد زائران حسینی کشور پاکستان قرار دارد، اداره میراث فرهنگی شهرستان با حضور مستمر در موکب دایر شده از سوی شهرداری، ستاد عتبات عالیت و سایر دستگاه ها مشغول خدمت رسانی به زوار است.

 رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیکشهر افزود: این موکب از روزهای ابتدایی ورود زائران به کشور دایر شده و در زمان برگشت زوار به کشور پاکستان نیز فعال خواهد بود و خدمات رسانی مطلوب به آنها انجام می شود.

 او ادامه داد: در این موکب علاوه بر فراهم ساختن مکانی خنک و آرام برای استراحت موقت زائران، واز طرف اداره میراث فرهنگی بسته‌های فرهنگی شامل کتب ادعیه و زیارت عاشورا و پیشانی بند و... به آنها اهدا شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار