خبرهای داغ:
مسئول فضای مجازی بسیج گلستان:

نخستین رویداد رسانه‌ای نسرا در گلستان برگزار می‌شود

رضا روشنی از برگزاری نخستین رویداد رسانه‌ای همزمان با سراسر کشور در این استان با همکاری نسرا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۴۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

نخستین رویداد رسانه‌ای نسرا در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ رضا روشنی مسئول فضای مجازی سپاه نینوا در خصوص جزئیات نخستین رویداد رسانه‌ای نهضت سواد رسانه در استان گلستان گفت: در راستای فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری مبنی نشر و بیان ارزش‌های انقلاب، مرکز نسرای فضای بسیج گلستان در نظر دارد اولین رویداد سواد رسانه ای را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار کند.

وی افزود: رویداد با هدف افزایش سواد رسانه‌ای مردم و مقابله با شایعات و شبهات که رسانه‌های دشمن روز بروز در حال گسترش آن هستند برگزار خواهد شد.

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان اظهار کرد: این مسابقه در محورهای تربیت رسانه‌ای، جریان‌شناسی، اقتصاد رسانه‌ای، فناوری‌های نوین ارتباطی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی می‌توانند در قالب‌های سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی و کتاب آثار خود را ارائه دهند.

روشنی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی تا 12 مهر است که بعد از داوری و انتخاب، آثار برگزیده به جشنواره کشوری که آبان ماه برگزار خواهد شد ارسال می شود.

وی گفت: علاقمندان می توانند برای اطلاع از جزئیات این رویداد به ادمین های کانال های تلگرامی و اینستاگرامی نسرا گلستان به آدرس http://t.me/mohtava_n_g ،https://rubika.ir/nasragolestan ، http://Instagram.com/nasragolestan مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها