خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه قم خبر داد

راه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی قم / ۱۹۰ شغل به همت بسیج سازندگی ایحاد شده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم از ایجاد زیرساخت ها برای راه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۹۰
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،​ ​​​سرهنگ علیرضا ایراندوست، مسئول بسیج سازندگی سپاه قم از صندوق های قرض الحسنه بسیج و دهکده اقتصاد مقاومتی واقع در پادگان قدس واقع در ۱۷ کیلومتری جاده قم – کاشان بازدید کرد.

او در حاشیه بازدید از دهکده اقتصاد مقاومتی گفت:این دهکده جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در مساحت ۱۵۰ هکتار با رویکرد کشاورزی راه اندازی شده است.

او در ادامه از ایجاد واحد اقامتی تفریحی در این دهکده خبر داد و گفت:با توجه به ضرورت گردشگری ارزان قیمت نیرو‌های جهادی و بسیجی در حال آماده سازی زیرساخت‌ها هستند.

سرهنگ ایراندوست همچنین در بازدید از صندوق های قرض الحسنه بسیج بر لزوم حمایت از کارگاه‌های اشتغال‌زایی خرد تاکید کرد و گفت:250 صندوق با هدف ارائه تسهیلات به مشاغل خرد خانگی ایجاد شده است که در این زمینه بسیج سازندگی در تعامل با بانک‌ها، نهادها و صدور مجوزها نقش تسهیلگری دارد.

او در ادامه از اعظای 152 مورد وام و ایجاد 190 اشتغال به همت بسیج سازندگی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت:تسهیلات به کارآفرینان و تولیدکنندگان واجد شرایط مشاغلی چون آبزی پروی زنبور داری صنایع دستی پرورش ماکیان قالی بافی خیاطی و غیره تعلق گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم در پایان با تاکید بر حمایت از مشاغل خانگی و رفع موانع تولید گفت:بسیج سازندگی به دنبال مردمی کردن مباحث اقتصادی با حمایت مادی و تلاش برای رفع موانع تولید به منظور تحقق حداکثری اقتصاد مقاومتی است.

راه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی قم / ۱۹۰ شغل به همت بسیج سازندگی ایحاد شده استراه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی قم / ۱۹۰ شغل به همت بسیج سازندگی ایحاد شده استراه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی قم / ۱۹۰ شغل به همت بسیج سازندگی ایحاد شده استراه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی قم / ۱۹۰ شغل به همت بسیج سازندگی ایحاد شده استراه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی قم / ۱۹۰ شغل به همت بسیج سازندگی ایحاد شده است

انتهای پیام/

ارسال نظرات