خبرهای داغ:
به همت ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی انجام می شود:

اهدای بیش از ۱۰۰۰ بسته فرهنگی به کودکان عراقی همزمان با اربعین حسینی

مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: به منظور تکریم کودکان خادم مراسم اربعین حسینی هزار و ۷۰ بسته فرهنگی به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان تهیه و به کودکان عراقی اهدا می شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۹۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

سلمانی مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین (علیه اسلام) گفت: همزمان با اربعین حسینی بسیج خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان، هزار و ۷۰ بسته فرهنگی را تهیه کرده که به کودکان عراقی اهدا می‌شود.

وی هدف از انجام این کار خیرخواهانه را تکریم کودکان خادم و زائر مراسم اربعین حسینی (علیه السلام) دانست و گفت: قطعا کودکان و نوجوانان تربیت یافته مکتب حسینی (ع) نقش بی بدیل در تربیت نسل مهدوی خواهند داشت.

مسئول بسیج خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: حضور نسل حسینی (ع) شور و شعور حسینی را در سنوات آینده رونق می‌بخشد و به لطف و عنایت پروردگار تمدن ساز و زمینه سازان ظهور خواهند بود.

سلمانی عنوان کرد: تکریم کودکان و نوجوانان خادم در مراسم پرشکوه اربعین حسینی(ع) موجب اخوت و برادری هرچه بیشتر مسلمانان و قدمی در رسیدن به امت واحده اسلامی است.

مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان گفت: ارزش ریالی کل این بسته ها، ۲۰ میلیون تومان است که با کمک خیرین، دانشجویان و ناحیه بسیج دانشجویی استان تهیه شده است.

وی به جزئیات بسته ها‌ی فرهنگی تهیه شده اشاره کرد و گفت: از این تعداد، محتوی ۳۰۰ بسته پسرانه، ۶۳۰ بسته دخترانه، ۷۰ بسته عفاف و حجاب، ۷۰ بسته از سوغات خراسان جنوبی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار