مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای اعزام زائران از زنجان به مرز مهران ۱۲۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲۰۰ دستگاه سواری پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۱۶
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

اعزام ۵۲۰ دستگاه ناوگان عمومی زنجان به مرز مهران
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ جعفر قزوینیان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری برای اعزام زائران اربعین حسینی به مرز آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: از ابتدای شهریور تاکنون ۲۶ دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شده است که از این طریق ۸۲۸ زائر عتبات عالیات جابه‌جا شده‌اند.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری از ۱۵ تا ۳۰ شهریور زائران را از زنجان به مرز مهران جابه‌جا خواهند کرد، افزود: نرخ بلیت اتوبوس ۲۵ نفره ۳۶۴ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۳۰۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۹ هزار تومان تعیین شده است.

این مسئول با بیان اینکه برای اعزام زائران از زنجان به مرز مهران ۱۲۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲۰۰ دستگاه سواری پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: از زائران برای تشرف به عتبات عالیات تقاضا می‌شود حتماً به ترمینال‌های زنجان، ابهر و خدابنده مراجعه کرده و یا از طریق سامانه‌های فروش، نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در رابطه با بازگشت زائران حسینی از عتبات عالیات، گفت: زائران برای بازگشت از عتبات عالیات از طریق سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ زمان و ساعت بازگشت خود را در سامانه اعلام کنند تا همکاران حوزه حمل و نقل و راهداری نسبت به برنامه‌ریزی برای تامین ناوگان حمل و نقل در این زمان نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

قزوینیان خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را به همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و نیز سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

ارسال نظرات