خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد امام پور مسئول امور شبکه تربیتی صالحین سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : امسال برای کار تربیتی و تقویت معرفت دینی زائرین ابا عبدالله الحسین برای اولین بار ۲۵۰ مبلغ خواهر و برادر آموزش و تعلیم دیده از سراسر کشور جهت برنامه ای تحت عنوان زیارت با معرفت در مرز مهران حضور می یابند.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۳۵
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- از ایلام: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد امام پور مسئول امور شبکه تربیتی صالحین سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : امسال برای کار تربیتی و تقویت معرفت دینی زائرین ابا عبدالله الحسین برای اولین بار ۲۵۰ مبلغ خواهر و برادر آموزش و تعلیم دیده از سراسر کشور جهت برنامه ای تحت عنوان زیارت با معرفت در مرز مهران حضور می یابند.
حجت الاسلام و المسلمین امام پور با اشاره به ظرفیتی که طلاب به عنوان استاد یار و سرمربی در شبکه صالحین دارند اظهار کرد : طی فراخوانی های صورت گرفته تعداد زیادی طلاب از سراسر کشور ثبت نام نموده که از این تعداد ۱۳۰ خواهر و ۱۲۰ برادر بعد از گزینش و پالایش جهت اعزام انتخاب شدند.
مسئول امور شبکه تربیتی صالحین سازمان بسیج مستضعفین تولید محتوی فاخر را یکی از مسائل مهم این ستاد دانست واظهار داشت: برای تولید محتوی غنی و ارزشمند ابتدا آسیب شناسی ها و نیاز سنجی های صورت گرفت که در نهایت در ۶ موضوع تولیداتی تدوین گردید و طبق تخصص مبلغین در اختیار آنها قرار داده شد تا در مرز مهران به نحوه احسنت در جهاد تبیین انجام ماموریت نمایند.
وی افزود: فعلا این نوع خدمات دهی مبلغین در مرز مهران برای اولین بار اجرا می شود و بعد از اثر بخشی و گرفتن نتیجه در مرزهای دیگر توسعه خواهد داده شد.
سید محمد جواد امام پور بیان کرد:از ۱۸ تا ۲۸ شهریورماه مبلغین در مرز مهران مستقر خواهند گردید و بعد از انجام ماموریت با زیارت ۵ روزه کربلا و نجف کار خود را به پایان می رسانند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات