خدمت به زائرین ابا عبدالله مایه افتخار و مباهات است

جعفر حسن گفت: زائران پاکستانی از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند، اما به علت عشق به اهل بیت(ع )و عشق به پیامبر(ص)و کربلا زیارت اربعین خود را لغو نکرده و مشتاقانه به این سفر آمده اند.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۶۵
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

جعفر حسن، روحانی و طلبه پاکستانی که در جامعه المصطفی قم در سطح کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است، ضمن ابراز خرسندی از خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: به شکرانه ایزدی سومین سالی است که توفیق خدمت رسانی به زائرین امام حسین علیه السلام را دارم .

وی با بیان اینکه دو سال گذشته در مصلی قدس شهرمقدس قم مشغول به خدمت رسانی به زوار پیاده روی اربعین بوده است گفت: امسال توفیق خدمت به زائران پاکستانی در سیستان وبلوچستان نصیبم شد و در حال حاضر در زائرسرای امام رضا(ع )افتخار خدمت به زائرین پیاده روی اربعین را دارم.

جعفر حسن تصریح کرد: خدمت به زائرین برای من مایه افتخار و مباهات است؛ وقتی زائرین را میبینم حس عجیبی در دل دارم چرا که مردم پاکستان با وجود مشکلات گوناگونی که دارند از جمله سیل اخیر کشور پاکستان که بسیاری از مکان های این کشور درگیر آن بوده و هستند و در شرایطی که زائران پاکستانی از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند، اما به علت عشق به اهل بیت(ع )و عشق به پیامبر(ص)و کربلا زیارت اربعین خود را لغو نکرده و مشتاقانه به این سفر آمده اند.

ارسال نظرات