جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین بسیج:
سرهنگ بیک نژاد گفت: در سیستان و بلوچستان خیلی از افرادی که در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند، برادران اهل سنت می باشند .
کد خبر: ۹۴۵۵۸۶۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

سرهنگ پاسدارعلی بیک‌نژاد، جانشین فرمانده سپاه‌سلمان در امور اقشار و متخصصین بسیج در حاشیه بازدید از زائر سرای امام رضا(ع ) در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به کاهش بیماری کرونا و حذف روادید و از طرفی توقف دوسال گذشته آیین راه‌پیمایی اربعین گفت: خدا را شاکریم که بعد از دو سال از شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان، دوباره توفیق نصیب ما ایرانیان و مسلمانان شد؛ تا خدمتگزار زائرین اباعبدالله الحسین(ع ) در زائر سرای امام رضا(ع ) باشیم.

وی توفیق خدمت‌رسانی‌ به زائران پاکستانی‌ را یک هدیه الهی دانست و افزود: امیدواریم که خداوند هم بواسطه خدمات بسیجیان در استان و زائرسرای امام رضا(ع ) برای زائرین اباعبدالله(ع ) که در مسیر تشرف پیدا می‌کنند، جهت زیارت حرم آن حضرت نصیب ما کرده باشد.

سرهنگ بیک‌نژاد تصریح کرد: در روایات اسلامی در خصوص خدمت به مومنین بسیار سفارش شده است و این خدمت از اجر و پاداشی که برای سفرحج عمره به زائر داده میشود، بیشتر است به همین دلیل همه ما باید این را یک فرصت و یک خدمت در جهت رضایت خداوند بدانیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین بسیج، زائرین پاکستانی، را زائرین مظلومی دانست که پس از طی مسیرهای طولانی و مشقتهای فراوان خود را برای زیارت به ایران می رسانند و امروز خدمتگزاری به آنها، به زائرین سختی دیده اباعبدالله الحسین(ع )لطفی الهی است.

وی در ادامه یا تاکید بر این مطلب که امروز جامعه اسلامی به وحدت اسلامی بیش از هر چیزی نیاز دارد،اذعان داشت: امروز مستکبرین جهان به دنبال این هستند که بین مسلمانان تفرقه و جدایی بیاندازند و خوشبختانه به حسن اتفاق بزرگی که در جامعه اسلامی یعنی توفیق خدمت رسانی زائران برای ما ایجاد شده است و فرقی هم نمیکند که شیعه باشیم یا سنی امروز در سیستان و بلوچستان خیلی از افرادی که در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند، برادران اهل سنت می باشند .

این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که ما مسلمانان باید بدانیم که هدف دشمنان چیست، ادامه داد: هدف آنان این است که ما را از وحدت و همبستگی که لزوم اتحاد و همدلی در جامعه است، دور کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما تلاش برای حفظ و تقویت این همبستگی در جامعه اسلامی چه در ایران و چه در عراق و چه پاکستان و چه هر نقطه ای که مسلمانان در آنجا زندگی می کنندهست.

علی بیک نژاد گفت: پیام قیام اباعبدالله الحسین(ع )، مبارزه با ظلم و ستیز بوده و هست و هر جا که در جامعه اسلامی ظلم و ستیز باشد تمام آزادیخواهان به دنبال این هستند که در دنیا ظلمی نباشد.

وی در ادامه افزود: این پیام امام حسین(ع ) را اگر ما دریافت کرده باشیم، باید پیوسته در حال تلاش برای حفظ این همبستگی باشیم و ان شاءالله به توفیق الهی، زمانی برسد که از ظهور حضرت مهدی(عج )، عدالت در تمام دنیا فراگیر شود.

ارسال نظرات