خبرهای داغ:

قهرمانی تیم والیبال دختران اصفهان در مسابقات زیر ۱۶ سال کشور در شاهرود

شاهرود_رئیس هیأت والیبال شاهرود گفت: مسابقات والیبال نونهالان دختر کشور با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور با قهرمانی تیم اصفهان در شاهرود پایان یافت.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۱۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

قهرمانی تیم والیبال دختران اصفهان در مسابقات زیر ۱۶ سال کشور در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سعید طبسی شامگاه سه‌شنبه در پایان این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگاران فزود: تیم‌های استان‌های سمنان، تهران، اصفهان، مازندران، کرمانشاه، مرکزی، کرمان، خراسان رضوی، قزوین، استان گلستان، فارس، همدان، زنجان، گیلان، یزد و خوزستان در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.
او با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی زیر ۱۶ سال از روز ۱۳ شهریور به مدت سه روز در شاهرود ادامه داشت، تصریح کرد: ۱۶ تیم حاضر در چهار گروه چهار تیمی تقسیم‌بندی شدند.
طبسی با اشاره به اینکه مسابقات در ۲ سالن خیبر شهرداری و تختی اداره ورزش و جوانان شاهرود برگزار شد، افزود: در دیدار فینال اصفهان توانست مازندران را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.
رئیس هیأت والیبال شاهرود با بیان اینکه دیدار رده‌بندی نیز با برتری تهران مقابل سمنان به پایان رسید، اظهار کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها تهران مقام سوم و سمنان جایگاه چهارم را کسب کردند.
او با اشاره به اینکه هر تیم با ۱۲ والیبالیست در این مسابقات شرکت داشتند، افزود: تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به همراه سرپرست، مربی و کمک مربی ۲۴۰ نفر بود.
طبسی با بیان اینکه این دوره از مسابقات مطابق با آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار شد، ابراز داشت: مسابقات با حضور ۱۷ داور اعزامی از فدراسیون والیبال متشکل از هفت ناظر و ۱۰ داور برگزار کننده، انجام شد.
او تصریح کرد: محل اسکان این تیم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بود.
به گزارش بسیج، مرداد ماه امسال شاهرود میزبان مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته ۲ کشور با حضور ۱۱ تیم در سالن ولیعصر (عج) شهرداری بود.
در شهرستان شاهرود ۳۰ باشگاه والیبال آقایان و بانوان فعال هستند، ۲ بانوی داور در سطح ملی در این شهرستان فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار