سپاه بیت‌المقدس کردستان به مناسبت سالروزقیام 17شهریور علام کرد: زنده نگه داشتن این ایام و خاطرات افتخارآمیز آن دوران بیمه کننده انقلاب اسلامی و ضامن حیات و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استقلال و آزادی است.
کد خبر: ۹۴۵۶۱۵۵
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه‌ی فرا‌رسیدن چهل وچهارمین سالگرد قیام یوم الله هفده شهریور بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


هفدهم شهریور عاشورای انقلاب اسلامی است وملت شریف ایران یاد آن روز را زنده نگه دارند.
امام خمینی (ره)



حادثه تظاهرات ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ که به جمعه سیاه معروف شد، یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود، میدان ژاله سابق تهران را میدان تحقق دلاور مردی و رشادت‌های تاریخی و تاریخ‌ساز خود ساختند، تا میدان ژاله به خون بنشیند و به میدان شهدا مبدل گردد و تا روزگار باقی است نام شهدای آن بر تارک تاریخ این مرز و بوم به عنوان نگهبانان انقلاب اسلامی و پیش‌قراولان و پیشگامان فجرآفرین بهمن ۵۷ خواهد درخشید.


سلام بر هفده شهریور که از ایام اللّه است و سلام بر حماسه‏سازان ۱۷ شهریور و بر آفرینندگان حماسه جمعه سرخ و خونین ۱۷ شهریور ۵۷ که عاشقانه شربت شهادت نوشیدند و مشتاقانه به دیدار پروردگارشان شتافتند. درود بر مردان و زنان پاکدل که روز ۱۷ شهریور ۵۷ را به روز آغاز سقوط سریع رژیم سفّاک ستمشاهی پهلوی تبدیل کردند واین روز، عامل تسریع‌کننده در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ نقش تعیین‌کننده‌ای را به درستی ایفا کرد؛ و یکی از نقاط عطف مبارزات ملت مسلمان ایران علیه رژیم پهلوی شد.


سپاه بیت‌المقدس کردستان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد قیام یوم الله هفدهم شهریور و اربعین سرور وسالار شهیدان، حضرت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز اسلام، به ویژه شهدای گرانقدر یوم ا... هفدهم شهریور، اعلام می‌دارد، زنده نگه داشتن این ایام و خاطرات افتخارآمیز آن دوران بیمه کننده انقلاب اسلامی و ضامن حیات و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استقلال و آزادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات