مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت قیام ۱۷ شهریوردر یادداشتی آورده است:۱۷ شهریوربه عنوان عامل تسریع کننده درشکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ نقش تعیین کننده ای ایفا کرد.
کد خبر: ۹۴۵۶۱۶۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت قیام ۱۷ شهریور و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستم شاهی پهلوی در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

سلام بر حماسه‏ سازان ۱۷ شهریور؛ که عاشقانه شربت شهادت نوشیدند و مشتاقانه به دیدار پروردگارشان شتافتند.

درود بر مردان پاکدل و شیر زنان دریادل، که روز خونین ۱۷ شهریور ۵۷ را، به روز آغاز سقوط رسمی و علنی رژیم خونریز ستمشاهی پهلوی تبدیل کردند و به درستی ۱۷ شهریور، فریاد خونین عاشقان شهادت و تاریخ‏ساز شد و به عنوان عامل تسریع کننده در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ نقش تعیین کننده ای ایفا کرد.

در تاریخ ایران اسلامی، روزهای فراموش نشدنی بسیاری به ثبت رسیده است که گواه اثرگذاری خون‌های پاک شهدا در جان گرفتن نهال انقلاب اسلامی و به ثمرنشستن آن است، شهدای والامقامی که تا آخرین قطره خون خود پای عهد و پیمان‌شان ایستادند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

قیام خونین یوم‌الله هفدهم شهریور سال ۱۳۵۷ یکی از روزهای سرنوشت‌ساز نهضت اسلامی ملت ایران است که مردم انقلابی و خسته از ظلم و فساد رژیم ستم‌شاهی پهلوی به خیابان آمدند و با نثار جان خود در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شدند. در این روز بزرگ، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به میدان آمدند و سینه‌های خود را در برابر گلوله‌های ستمگران سپر کردند و عاشورایی دیگر آفریدند.

شهدای عزیز هفدهم شهریور، شجاعانه در برابر گلوله‌های دژخیمان رژیم دست‌نشانده پهلوی ایستادند تا با فداکاری خود، فریاد اسلام‌خواهی و عدالت‌طلبی ‌مردم آزاده ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند و با رسوا کردن حکومت ستم‌شاهی و ضددینی پهلوی و حامیان استکباری آن، دین خود را به میهن خود ادا کنند.

۱۷شهریورماه یادآور ایثار و دلاوری مردان و زنانی است که با نثار خون خود، میدان ژاله را میدان تحقق دلاورمردی و رشادت‌های تاریخی خود کردند که تا روزگار باقی است نام آن‌ها بر دروازه تاریخ این مرز و بوم به عنوان نگهبانان انقلاب اسلامی و پیشتازان فجرآفرین ۵۷ خواهد درخشید.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها