خبرهای داغ:

۱۳مصدوم ویک فوتی در حوادث جاده‌ای در ۲۴ساعت گذشته در شاهرود

شاهرود_ در ۲۴ساعت گذشته از ساعت ۸صبح هجدهم شهریور ماه سه تصادف در جاده‌های مواصلاتی شاهرود ۱۳مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۴۵۶۳۹۵
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

۱۳مصدوم ویک فوتی در حوادث جاده‌ای در ۲۴ساعت گذشته در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، یک مورد تصادف خودرو ۴۰۵ و پراید از تاش بسمت پیست چالچالیان که در ساعت ۱۱/۴۵ رخ داد که پس از اعلام به واحد ارتباطات و فرماندهی عملیات، اورژانس جاده‌ای تاش و مجن به محل اعزام و ۵مصدوم این حادثه رو پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال دادند.
دومین حادثه تصادف یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ در ساعت ۱۲/۱۰دقیقه در جاده مجن بسمت گرگان رخ داد که بلافاصله از پایگاه منطقه چهار شهری به محل حادثه اعزام و ۲مصدوم این حادثه را پس از انجام اقدامات لازم پیش بیمارستانی به مرکز درمانی امام حسین (ع) منتقل شدند و متاسفانه در این حادثه یک کودک ۶ساله در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.
در ساعت ۷/۲۶ صبح امروز هم واژگونی یک دستگاه سمند در پنج کیلومتری میامی رخ داد که ۶ مصدوم انتقالی داشت که توسط اورژانس جاده‌ای میامی و فراش آباد پس از انجام اقدامات لازم پیش بیمارستانی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار