خبرهای داغ:
شهید مدافع حرم درچه ای به دخترش قول داده بود که امسال رهسپار سفر اربعین می شوند ولی ۳۰ روز مانده به اربعین امام حسین علیه السلام به امامش پیوست و درسوریه به فیض شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۱۳
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج - از اصفهان؛ امروز در بدرقه مادر و فرزندان خانواده علیجانی، دعای خاص پدر شهید به خوبی احساس می شد. پدری که به دخترش زهرا قول داده بود که امسال در پیاده روی اربعین شرکت کنند ولی شام غریبان امام حسین علیه السلام عازم سوریه شد و دوازده روز بعد خبر شهادتش در شهر اصفهان پیچید.

سردار ابوالفضل علیجانی اهل دُرچه اصفهان بود که سه هفته گذشته حین مأموریت مستشاری در سوریه و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید. این شهید عزیز دومین شهید خانواده بود و برادرش قاسم نیز در دفاع مقدس، عملیات کربلای ۴ به شهادت رسیده بود.
ابالفضل قبل از اعزام به سوریه، قراربود که به اتفاق همسر و دو دختر و پسرش علی برای مرتبه اول به پیاده روی بروند و پای قولش ماند.چند روز قبل از شهادت در تماس تلفنی به همسرم تقاضا کرد که اگر نیامدم حتما زهرا را به کربلا ببرید.
همسرش نقل می کرد که به او گفتم انشالله خودت میایی و با هم میرویم ولی انگار حس شهادت با ابالفضل عجین شده بود و می دانست اربعین در کنار امام حسین علیه السلام است.
شهید علیجانی امروز بدرقه حدیث سه ساله به کربلا آمده است و قطعا روح بلندش، خانواده را همراهی خواهد کرد.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی
پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات