خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی ملایر خبر داد
همدان- مسئول گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی ملایر از برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی با حضور بیش از ۵۰ نفر از خواهران در روستای پیهان و کیکله در زمینه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۲۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

مهرنوش ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: اردوی جهادی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، ملی و پیام‌نور واحد ملایر از اواسط مرداد ماه شروع و تا اواسط شهیریور ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت.

وی افزود: در این اردو تلاش شد تا با اقتباس از کلام رهبری بتوانیم به مردم خدمتی رسانیم که در راستای تحقق عدالت و پیشرفت باشد.

مسئول گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی ملایر تصریح کرد: این اردوی جهادی با حضور بیش از ۵۰ نفر از خواهران در روستای پیهان و کیکله در زمینه‌های مختلف از جمله خیاطی، بافتنی، سفره آرایی، میناکاری و ترتیل قرآن برای بانوان و آموزش دروس ابتدایی و راهنمایی اعم از زبان انگلیسی، فارسی و ریاضی، خطاطی، نقاشی و طراحی چهره برگزار شد و یک مشاور نیز در طول این اردو جهادی با اهالی صحبت و در راستای رفع مشکلات یاری رسان ما بود.

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی با هدف تربیت دانش‌آموزان و آموزش ‎مردم روستا برگزار شد، گفت: ما با شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های تقویتی طبق سند تحول بنیادین، ۶ ساحت تربیتی، اعتقادی، اجتماعی، دینی و معرفتی را در روستا دنبال می‌کنیم.

ابراهیمی ابراز کرد: در اختتامیه روستای کیکله برای دختران روستا مراسم عبادت و بندگی برگزار شد؛ و همچنین تعدادی بسته معیشتی بین اهالی تقسیم شد.

وی افزود: در روز آخر اردوی جهادی و همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه در روستای پیهان نیز با حضور اسماعیلی فرماندار شهرستان ملایر، سرهنگ پیرحیاتی جانشین فرمانده سپاه ناحیه، رحیمی مسئول بسیج دانشجویی و دکتر خدایاری ریاست دانشگاه آزاد ملایر، دکتر محمدی منش ریاست دانشگاه ملی ملایر و دکتر جهانیان ریاست دانشگاه پیام نور ملایر، توانستیم میز خدمتی برای رفع مشکلات اهالی این دو روستا و دیگر روستاهای محروم اطراف با حضور شورای هر روستا برگزار کنیم.

مسئول گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی ملایر با بیان اینکه مهم‌ترين مشکل مردم تعدادی از روستاها نبود آب آشامیدنی و آب برای آبیاری بود، گفت: از دیگر مشکلات مردم عدم وجود روحانی است و اقامه نماز جماعت در روستا بود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری اردوهای جهادی در روستا نمازجماعت نیز برگزار می‌شود و در سایر روزها نماز جماعت برگزار نمی‌شود که باید برای این امر مسئولین چاره‌ای بیندیشند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و تربیت یک امر ضروری است و باید در این اردوها محرومیت‌زدایی انجام شود که در نظر داریم در آینده این آموزش‌ها را به صورت مجازی و حضوری انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات