مدیر پایانه مرزی ریمدان:

۱۳هزار زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی ریمدان وارد کشور شدند

کریمی گفت: از ابتدای محرم تاکنون بیش از ۱۳هزار زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی ریمدان وارد کشور شدند و روزانه با ناوگانی به ظرفیت ۲۰ الی ۲۵ اتوبوس به نقاط مشخص شده انتقال می شوند.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۶۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

محمد شریف کریمی، مدیر پایانه مرزی ریمدان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چابهار گفت: زائران  پاکستانی پس از عبور از گیت های ورودی مستقر در مرز ریمدان مورد پذیرایی خادمین اهل بیت قرار می گیرند.

وی با اشاره به این مطلب که در مرز ریمدان جهت پذیرایی و اسکان زائران سایبان های حدودا ۵۰۰ متری با مه پاش های صنعتی بزرگ تعبیه شده تا زائرین را از گرمای هوا دور نگه دارد،افزود: در دوطرف مرز موکب هایی برپا شده و خادمین، در بین زائرین غذای گرم و آب آشامیدنی توزیع می کنند.

کریمی تصریح کرد: همچنین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه که در مرز ریمدان مستقر است به زائرین خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه می کند.

مدیر پایانه مرزی ریمدان ادامه داد: زائران پاکستانی تنها چند ساعت در مرز، جهت انتقال به مقاصد مشخص شده معطل می شوند و همکاران ما در اداره راه و شهرسازی نیروهای سپاه و بسیج و جبهه مردمی با دایر کردن امکانات مناسب، نظیر تونل های خنک کننده و پذیرایی در این چند ساعت به زائرین خدمت رسانی می کنند.

این مسئول اظهار داشت: از ابتدای محرم تاکنون بیش از ۱۳هزار زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی ریمدان وارد کشور شدند و روزانه با ناوگانی به ظرفیت ۲۰ الی ۲۵ اتوبوس به نقاط مشخص شده انتقال می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار