فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجرای ۱۰ عنوان برنامه توسط حوزه حضرت فاطمه(س) همدان طی ایام اربعین حسینی

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان از اجرای ۱۰ عنوان برنامه توسط حوزه حضرت فاطمه(س) همدان طی ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۸۶۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین اظهار داشت: زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین بسیار ثواب دارد و خوشا به سعادت کسانی که توفیق پياده‌روی در این ایام نصیب آنها شده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسگری(ع) گفت: در این کلام گوهربار برای مؤمن پنج نشانه ذکر شده است که یکی از آن زیارت اربعین است.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: در این ایام ۱۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت پیش بینی شده است که هدف ترغیب جوانان و نوجوانان عزیز به خاندان عصمت و طهارت انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی از جمله این برنامه‌ها است که می‌توانیم در این نشست‌ها اهداف امام حسین (ع) از قیام عاشورا را برای نسل جوان و نوجوان تبیین و تشریح کنیم.

زنگنه بیان کرد: برپایی موکب به نام شهدای جهاد در کربلا، توزیع ۰۰ ۱ بسته آب معدنی، ذبح یک رأس گوسفند، اعزام ۴ نفر نیازمند به سفرکربلا، توزیع دارو در موکب‌ها و تهیه اسباب بازی برای کودکان عراقی از برنامه‌های این حوزه مقاومت است که به کمک خیرین و با همت بسیجیان پایگاه‌های تابع حوزه حضرت فاطمه(س) انجام می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: انجام فعالیت در فضای مجازی با محوریت اربعین از جمله برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار