خبرهای داغ:
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان روستاهای محروم اسدآباد

همدان-معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان روستاهای محروم در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۸۵
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

دکتر الهام عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: با هماهنگی واحد خیرین سلامت دانشکده اسدآباد و دعوت از شرکت بایودنت که دارای کلینیک سیار دندانپزشکی است، خدمات این رشته به کودکان روستاهای محروم در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این اقدام از سال ۹۹ به مدت سه سال متوالی در این شهرستان و در آستانه بازگشایی مدارس انجام شده و خدمات به کودکان روستاهای محرومی همچون کینی سایه، میوله، کمک سفلی، سیاهگله، طویلان علیا و سفلی، قره‌بلاغ، ایوراع، حسن آباد و... ارائه می‌شود.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خدمات انجام شده در این اقدام را معاینه، کشیدن ترمیم و فیشورسیلانت همراه با آموزش اهمیت سلامت دهان و دندان عنوان کرد و گفت: این خدمت در زمان ۱۰ روز و برای بیش از ۲۰۰ دانش آموز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این حرکت، به هر دانش‌آموز یک بسته بهداشتی دندان نیز اهدا می‌شود، گفت: معاینات دندانپزشکی رایگان کودکان توسط دندانپزشکان معاونت بهداشت در روستاهای سیراوند، سمیران، بیتروان، ماوا، صادق آباد و ایوراع و در سه مدرسه حاشیه شهر شامل مدارس آزادگان، نبوت و شهید فیروزی انجام می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: طبق برنامه هر روز یکی ازدندانپزشکان درمانگاه‌های مرکز بهداشت در این مناطق حضور داشته و دانش آموزان را معاینه می‌کنند.

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان روستاهای محروم اسدآباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات