خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

پیاده روی بزرگ جاماندگان حسینی در شهرستان کازرون برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: پیاده روی بزرگ جاماندگان حسینی در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۱۲
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: پیاده روی جاماندگان زیارت ابا عبدالله الحسین(ع)شهرستان کازرون با محوریت امامزاده سید حسین(ع)شهرستان کازرون برگزار می شود.
وی ادامه داد: پیاده روی جاماندگان حسینی در شهرستان کازرون روز شنبه26شهریورماه از دو راهی دریس به سمت امامزاده سید حسین (ع)شهرستان کازرون انجام خواهد شد.
سرهنگ توکل یادآور شد: با توجه به وضعیت آب و هوایی و گرم بودن هوا مراسم پیاده روی از ساعت 05:30صبح روز شنبه 26شهریورماه از دو راهی دریس به سمت امامزاده سید حسین(ع)آغاز خواهد شد.
وی تصریح داشت: پیاده روی اربعین بعنوان بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی می باشد که تبدیل به یک حرکتی جهانی شده که نشانگر ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین و عشق و ارادت شیعیان جهان به سرور و سالار شهیدان دارد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با توجه به برگزاری پیاده روی در دومین سال، خاطر نشان نمود: در اینبرنامه مذهبی برنامه ریزی ها و هماهنگی های جه برپائی موکب های پذیرایی در طول مسیر جهت خدمت به زائرین تدارک دیده شده و همچنین محل پارک خودروهای شخصی پارکینگ تالار خلیج فارس واقع در دو راهی دریس هماهنگ شده است.
وی در پایان با اشاره به استقبال مردم شهرستان در سال قبل از این برنامه معنوی از عموم مردم خداجوی شهرستان و روستاهای بخش مرکزی کازرون جهت شرکت در این مراسم معنوی زیارتی دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار