ازدواج راهکار حل بسیاری از مشکلات جوانان است/لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان

زنجان_استاندار زنجان تسهیل و ترویج ازدواج را یکی از کارهای مهم و هسته‌ای در حوزه فرهنگ عنوان کرد و گفت: ازدواج جوانان راهکار حل بسیاری از مشکلات آنها را ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۴۵۷۲۱۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن افشارچی در  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، با تاکید بر اینکه اگر برخی از کارهایی که  هسته ای بوده و محوریت دارند،  انجام شوند، بسیاری از مشکلات پیرامونی هم خود به خود حل خواهد شد، اظهار داشت: تسهیل و ترویج ازدواج یکی از کارهای هسته‌ای و مهم در حوزه فرهنگ است که با انجام آن بسیاری از مشکلات جوانان حل خواهد شد.

 

ازدواج راهکار حل بسیاری از مشکلات جوانان است/لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان

استاندار زنجان، ازدواج را به عنوان ابزاری برای ایجاد آرامش برشمرد و گفت: افرادی که در این مسیر گام بردارند، در ابعاد مختلف  زندگی، به احساس آرامش می‌رسند.

 

 

وی با بیان اینکه وام ازدواج راهکار خوبی برای تسهیل در امر ازدواج است اظهارداشت: چون وام ازدواج بصورت قرض‌الحسنه داده می‌شود، برکت دارد و آثار برکت آن در زندگی جوانان دیده می‌شود.

 

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگرچه ازدواج کردن با رسم و رسوم حاکم در جامعه ما، کار خیلی ساده‌ای نیست، تصریح کرد: اما ثابت شده است جوانانی که زودتر ازدواج می‌کنند، نسبت به سایر جوانان، زودتر سر و سامان گرفته و مشکلاتشان حل می‌شود.

 

 

افشارچی با بیان اینکه  نباید برخی از  مشکلات مانند مسائل اقتصادی، مانعی برای ازدواج باشد، گفت: با وجود اینکه مشکلات اقتصادی از سال‌ها پیش بوده اما در حال پشت سر گذاشتن  فراز و نشیب‌های اقتصادی هستیم.

 

 

وی اظهار داشت: در حال گذر از مشکلات اقتصادی هستیم و چند سال دیگر، شاهد رخدادهای خوب در حوزه اقتصاد خواهیم بود.

 

 

 مقام عالی دولت در استان، از  متولیان امر ازدواج  هم خواست مسئله ازدواج جوانان را جدی بگیرند و با ترویج ازدواج  آسان، در این مسیر حرکت کنند.

 

 

افشارچی در ادامه جلسه با اشاره به لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در ابعاد مختلف گفت: باید برای کل امور فراغت جوانان، برنامه‌ریزی شود.

 

 

 وی مسائل و موارد مطرح شده پیرامون اوقات فراغت جوانان، در جلسه ستاد امور ساماندهی این قشر از سوی متولیان امر را، گوشزد و تلنگری دوباره در حوزه وظایف متولیان امر در امور جوانان عنوان کرد و افزود: توجه و ساماندهی برخی از مراکز تفریحی و نیز دستگاه‌های فعال و متولی امور  در حوزه اوقات فراغت، از الزامات این حوزه است تا بتوانیم با هدف‌گیری مشخص و تصمیم‌سازی‌های مناسب، حرکت سازنده داشته باشیم.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار