فرمانده سپاه بابل:

رزمندگان دوران دفاع مقدس اجازه ندادند افکار پلید دشمنان در کشور عملی شود

ساری-فرمانده سپاه بابل با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس اجازه ندادند افکار پلید دشمنان در کشور عملی شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۴۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

رزمندگان دوران دفاع مقدس اجازه ندادند افکار پلید دشمنان در کشور عملی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه بابل در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت فرارسیدن هفته دفاع مقدس) درسالن اجتماعات سپاه این شهرستان، با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و سندافتخاری است که برتارک این مزرو بوم می‌درخشد، گفت:
مردان و زنان مؤمن و مجاهدی که به ندای امام زمان شان لبیک گفته و درمنطقه عملیاتی نبردجانانه ایستادند و جان ومال خودرا دادند تا نگذارند، افکار پلید دشمنان درکشور عملی شود.

سرهنگ بابایی با بیان این مطلب که هفته دفاع مقدس باید به نسل جوان شناسانده شود، افزود: این هفته نماد است  برای عزیزانی که نسل امروز و مدیران فردا هستند و آنان بایدبا فرهنگ جهاد و شهادت آشناشوندتا با این نگاه و روحیه بتوانندکشور را مدیریت کنند.

رزمندگان دوران دفاع مقدس اجازه ندادند افکار پلید دشمنان در کشور عملی شود

فرمانده سپاه ناحیه بابل بااشاره به شعار هفته دفاع مقدس ادامه داد:برنامه امسال ما درهفته دفاع مقدس، با شعار (ما مقاوم هستیم) به عنوان یک شعارسراسری است.

سرهنگ بابایی با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از صد‌ها برنامه فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای، بصیرتی، ورزشی وغیره ... درسطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برنامه ریزی شده است، اضافه کرد: رزمایش سرکشی از خانواده شهدا، دریک روز با حضورآحاد مسئولان ادارات و همکاران پرتلاش سپاه، نیروی انتظامی و مسلح با ۱۵۰ تیم سازماندهی شده است.

به گفته فرمانده سپاه بابل  همایش تجلیل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برنامه شاخص هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ بابایی در ادامه به  برنامه صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح و گردان‌های مردم پایه بسیج که درجوار امامزاده قاسم در روز ۳۱ شهریور برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: غبار روبی مزار شهدا و سپس مراسم ارتحال آیت الله فاضل و ویژه برنامه نشسته شب‌های بهشتی درمدت ۱۲ شب در گلزار معتمدی، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی، حضور راویان و فرماندهان درمدارس و مراسم صبحگاهی مدارس و ذکر خاطره و برگزاری یادواره‌های شهدای اقشارچه ورزشکار وچه دانشجو در دستورکارم ی باشد.

رزمندگان دوران دفاع مقدس اجازه ندادند افکار پلید دشمنان در کشور عملی شود
فرمانده سپاه بابل در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه‌ها در کمک به مسئولین و رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستند.

سرهنگ بابایی با تصریح بر اینکه رسانه‌های  معاند در تلاش برای القای ناامیدی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: باید دستاورد‌های نظام و عملکرد مسئولانی که برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند، به مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار