فرمانده سپاه تنکابن:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس موجب تقویت دین و اخلاق در جامعه می‌شود

ساری-فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس باعث تقویت دین و اخلاق در جامعه می شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

بزرگداشت هفته دفاع مقدس موجب تقویت دین و  اخلاق در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از برگزاری ۷۰ برنامه شاخص فرهنگی، هنری و ورزشی در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان خبر داد و گفت:یدار با ۴۱۶ خانواده‌ی شهدا در قالب ۶۵ تیم از جمله برنامه‌های مهمی است که در نخستین روز از هفته‌ دفاع مقدس اجرایی می‌شود،

سرهنگ مهدی با اشاره به نکو داشت پیشکسوتان جهاد شهادت و همایش اقتدار شهیدان، جانبازان، و ایثارگران در هفته دفاع مقدس افزود:رزمایش کمک مومنانه با اعتبار یک میلیارد تومان از جمله برنامه‌های دیگری است که در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه تنکابن ۹ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

بزرگداشت هفته دفاع مقدس موجب تقویت دین و  اخلاق در جامعه می‌شود
سرهنگ مهدی  با تاکید براینکه مجموعاً ۳۰ واحد مسکن محرومین توسط سپاه ساخته شد، اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۲۶ واحد تحویل صاحبانشان شده و ۴ واحد دیگر هم بزودی تکمیل و تحویل می‌شود.

فرمانده سپاه تنکابن در ادامه  با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس باعث تقویت دین و  اخلاق در جامعه و افزایش روحیه ایستادگی در مقابل استکبار می‌شود.

سرهنک مهدوی با تاکید بر جهاد تبیین از سوی رسانه‌ها گفت: وظیفه‌ رسانه‌ها و مسئولان برای اجرای جهاد تبیین، ترویج ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن دستاورد‌های دفاع مقدس و خدمات جمهوری اسلامی است.

انتهی پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها