خبرهای داغ:
وزیر کشور گفت: از ظرفیت استان‌ها برای ارائه خدمات مختلف به زائران رضوی در دهه آخرماه صفر در مشهد استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۴۳
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
استفاده از ظرفیت استان‌های مختلف برای خدمت به زائران امام رضا (ع)
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد وحیدی وزیر کشور در قرارگاه مرکزی خدمت رسانی به زائران رضوی در دهه آخر صفر در مشهد مقدس افزود: تمهیدات خیلی خوبی اندیشیده شده و نیازمندی‌ها ارزیابی و بخش زیادی از آن‌ها تامین شده است.

وی ادامه داد: کمبود‌ها باید در روز‌های آینده تامین شود و با کمک و پیگیری همه دستگاه‌ها که مشتاقانه در حال خدمت هستند، امیدواریم مشکل مهمی نداشته نباشیم.

وحیدی با اشاره به گفت و گوی انجام شده با مسئولان هفت استان کشور در کمک به تامین نیازمندی‌های زائران حضرت امام رضا (ع) تصریح کرد: از ظرفیت استان‌های مختلف برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، تغذیه و تسهیلات اسکان به زائران رضوی در دهه آخر صفر در مشهد مقدس استفاده خواهد شد.

وزیر کشور اضافه کرد: زائران مشهد الرضا (ع) در دهه آخر صفر تا حد ممکن محل اسکان خود را تدارک ببینند، چون پیش بینی می‌شود حضور مردم در دهه آخر صفر گسترده باشد. هر چند امیدواریم با کمک همه دستگاه‌ها کمبود جدی نداشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی هم در این گفتگو اظهار کرد: در همه عرصه‌ها اصل، حضور مردم برای تامین نیاز‌های زایران است و ما هم زمینه را برای حضور مردم فراهم می‌کنیم.

یعقوبعلی نظری افزود: از همه مجاوران حرم مطهر امام رضا (ع) نیز درخواست می‌شود در همه ابعاد حضور گسترده پیدا و به زائران خدمت کنند تا مشکلات احتمالی را با حضور مردم کاهش دهیم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها