خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل سیاسی وامنیتی استانداری همدان گفت:در دولت سیزدهم دو اتفاق خوب در بحث انتصابات رخ داده است، اینکه از ۷۵ مورد انتصاب در استان بیش از ۹۰ درصد نیروی بومی بودند و جوان‌سازی در کادر وزارت کشور صورت گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۴۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسلم مخفی در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان فامنین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدوارم با تمسک به فرهنگ غنی دفاع مقدس و حرکت‌های مجاهدانه بتوانیم فعالیت‌های خوبی برای حل مشکلات و توسعه همه جانبه کشور داشته باشیم.

وی افزود: دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ در شرایطی زمام کشور را در دست گرفت که به اذعان منتقدین دولت، شرایط بسیار سختی بود و این مشکلات حاصل سه مسئله شامل کرونا، تحریم‌ها که بر مسائل تولید و اقتصاد دولت سایه انداخته بود و مدیریت‌های ناکارآمدی بود.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: دولت معطل مذاکرات نشد و در بحث سیاست خارجی ارتباط با همسایگان را در دستور خود قرار داد.

وی با بیان اینکه در بحث رویکردهای مدیریتی تجربه از علم بهتر است، ادامه داد: مدیریت جوانگرایی این نیست که از ظرفیت مدیران دیگر استفاده نکنیم که در همین مورد دو اتفاق خوب در بحث انتصابات رخ داده است، اولین مورد اینکه از ۷۵ مورد انتصاب در استان بیش از ۹۰ درصد نیروی بومی بودند و همینطور جوان‌سازی در کادر وزارت کشور صورت گرفت.

مخفی افزود: در حوزه مسائل اجتماعی آسیب‌پذیر هستیم و روزبه روز نیز بیشتر می‌شود و این غفلت به آموزش و تعلیم و تربیت بر می‌گردد و فرماندار، معاونین فرماندار و بخشداران نباید از کار فرهنگی غافل شوند و باید ارتباط بین مسئولین و مردم بیشتر شود.

در ادامه مراسم یاسر نظام الاسلامی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فامنین منصوب شد.

بیش از ۹۰ درصد انتصابات در استان از نیروهای بومی هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات