خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت:اگر بخواهیم رسالت واهداف سپاه را در مجموعه‌های مختلف آن داشته باشیم بهترین روش این است که سه حوزه فرماندهی،حفاظت و نمایندگی ولی‌فقیه حرکت شتابانی برای سپاه داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۳۲
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: معتقدم امروز اگر بخواهیم رسالت و اهداف سپاه را در مجموعه‌های مختلف آن داشته باشیم بهترین روش این است که سه حوزه فرماندهی، حفاظت و نمایندگی ولی‌فقیه حرکت شتابانی برای سپاه داشته باشد.

وی افزود: به لطف خداوند در راستای انجام ماموریت‌های بزرگ این اتفاق افتاد و در بحث صالحین، ثامن و سایر ماموریت‌های سپاه و بسیج به همت دفتر نمایندگی اقدامات مفیدی انجام شد.

* رمز موفقیت در وحدت است

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز کرد: همه لبیک‌گوی فرمان تاریخی پیامبر اکرم(ص) در خطبه غدیر هستیم.

حجت الاسلام حسین علیی با بیان اینکه سعی کردم ادای امانت کنم چراکه دوربین خداوند همه را ثبت می‌کند، گفت: خود را همیشه جزء سپاه همدان می‌دانم چرا که همدان وطن ماست و همیشه خواهد بود.

وی بیان کرد: انصافا همدان مردمان، پاسداران و رزمندگان خوبی داشت و از همدان جز خوبی چیزی ندیدم.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در توصیه به پاسداران خاطرنشان کرد: شما پاسداران قدر هم را بدانید، باهم وحدت داشته باشید چرا که رمز موفقیت در وحدت است و حراست از انقلاب را سرلوحه خود قرار دهید.

حجت الاسلام الیاس نجاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عرفا و ۸ هزار شهید استان همدان ابراز کرد: اولویت کاری و رهنمود بنده مواردی است که در حکم ایراد شده است و همیشه در رکاب سردار فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) خواهم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات