خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام دارابی:

حجاب اصالت و فرهنگ جامعه اسلامی را به همراه دارد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: چادر یک نعمت است که از بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و حجاب اصالت و فرهنگ جامعه اسلامی را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۴۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدولی دارابی در مراسم بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در اداره بهزیستی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته عفاف و حجاب با اشاره به نفوذ دشمن به جامعه و خانواده اظهار داشت: دشمن قصد دارد به خانواده‌ها و افکار عمومی نفوذ پیدا کند و بی‌بندو باری و بی‌عفتی را در جامعه رواج دهد و با این جمله که مگر این چند تار مو چه چیزی از آدم کم می‌کند بی‌حیایی و بی‌عفتی را در جامعه رواج داده‌اند.

وی با اشاره به مقوله حجاب در سراسر کشور بیان کرد: چادر یک نعمت است که از بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و حجاب اصالت و فرهنگ جامعه اسلامی را به همراه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: امروز تهاجم فرهنگی با تمام قدرت در جامعه نفوذ کرده است و با هر وسیله‌ای می‌خواهد افکار مردم را تحت تاثیر قرار دهد، و با هر وسیله‌ای از جمله گوشی همراه، ماهواره و فضاهای مجازی دیگر جوانان ما را اغفال می‌کند؛ باید بسیار مراقب بود که از این آسیب جدی در امان بمانیم.

وی گفت: اگر بی‌بندو باری در جامعه زیاد شود، ملاک‌ها، ملاک‌های حیوانی، زیبایی و شهوت می‌شود و اگر اساس دین ما اسلام نباشد و از این مسیر منحرف شویم، به طور قطع گمراه خواهیم شد و مضرات و آسیب‌های آن را در زندگی اجتماعی می‌بینیم.

دارابی تاکید کرد: در دنیای غرب زن یک وسیله است؛ امروز زن را غربگرایان بازیچه می‌دانند و به نوعی وسیله تبلیغات آنها هستند و کجای این برهنگی ارزش و اعتبار برای زن‌ها را به دنبال دارد؟

وی تصریح کرد: نگاه به نامحرم تیری از ناحیه شیطان است، مراقب نگاهمان در اجتماع باشیم، در محیط‌های اداری مراقب نوع صحبت کردن و برخوردمان با جنس مخالف باشیم، اسلام مراودات در جامعه را منع نکرده است ولی چگونگی برخورد با همدیگر بسیار مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از خانواده‌ها تحت پوشش بهزیستی هستند و علت آن هم اعتیاد همسرانشان است، و به همین دلیل توان اداره کردن زندگی خود را ندارند و این اعتیاد باعث آسیب‌های جدی برای بانوان و زنان ما در جامعه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات