فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه‌های دشمنان است

سردار کریمی با بیان اینکه جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه‌های دشمنان است، گفت: دفاع همچنان ادامه دارد و جهاد دفاعی همچنان پابرجاست ولی عرصه‌های دفاع تغییر کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۵۰
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: نزدیک به یک سال است که مقام معظم رهبری بر «جهاد تبیین» تأکید دارند و اهمیت این مطالبه مقام معظم رهبری را گذر زمان نشان می‌دهد و جهاد تبیین یک رسالت مهم‌ برای آحاد نخبگان و پیشکسوتان است که باید به آن توجه ویژه داشت.

کریمی افزود: دشمن بعد از تمام دشمنی‌هایش، جنگ احزاب و ترکیبی راه انداخته که در این جنگ همچنان محاصره اقتصادی و فشار معیشتی بر مردم را در دستور کار خود دارد و از طرفی، جنگ شناختی را با تمام توان خود تکمیل می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: اگر امروزه حوادثی را در کشور شاهدیم به این دلیل است که بصیرت لازم که باید ساری و جاری باشد با اشکال مواجه است و در این شرایط، وظیفه خواص و همگان برای بصیرت افزایی سنگین‌تر است.

وی گفت: چرا باید بعد از ۴۳ سال مجدداً شاهد توهین به مقدسات و بی‌احترامی به ساحت مقدس قرآن کریم باشیم و حجاب مجدداً باید مورد هجمه قرار بگیرد؟ چرا باید فراجا (پلیس) برای یک اتهام که مشخص نیست، مورد هجمه قرار گیرد؟ و علت همه اینها این است که دشمن احساس می کند در این جامعه می تواند عرض اندام کند.

کریمی بیان کرد: دشمن در حال دگرگون کردن حقایق و جابجا کردن ارزش و ضد ارزش است که باید در مقابله با توطئه های آن هوشیار بود.

وی افزود: دشمن ایجاد یأس و ناامیدی را با تمام توان در دستور کار قرار داده و مشکلاتی که خودش ایجاد کرده را بزرگ می کند و در این‌ مسیر از ابزار فضای مجازی استفاده می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن در حال تغییر نگرش ها و باورهاست که بخشی را هم انجام داده و از دل  حوادث و اتفاقات کشور به دنبال سوء استفاده کردن است.

کریمی یادآور شد: مردم برای رهایی از دست فساد انقلاب کردند و صدها شهید دادند، حال چه شده که این وضعیت ایجاد شده؟ وقتی باورها تغییر کند، این اتفاقات رخ می دهد و این نشان می دهد که باید نسبت به توطئه های دشمنان، هوشیار بود و بصیرت را در جامعه تقویت کرد.

وی یادآور شد: دشمن وحدت جامعه را مورد تهاجم قرار داده و تفرقه را در جامعه ایجاد کرده چراکه جامعه مستحکم با روحیه ایثار و گذشت، شکننده نیست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن در حال ایجاد اختلاف است و هدف او این است که اجازه ندهد جوانان ما درک خوبی از مسائل و دستاوردهای این ۴۳ سال داشته باشند و لذا جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان است.

کریمی افزود: دفاع همچنان ادامه دارد و جهاد دفاعی همچنان پابرجاست ولی عرصه های دفاع تغییر کرده و در این شرایط وظیفه ما سنگین است؛ چراکه از ابتدا در این راه گام برداشته‌ایم و به ندای رهبری لبیک گفته‌ایم؛ لذا باید با تمام وجود به مطالبه رهبری جامه عمل بپوشانیم؛ چراکه دشمن بیکار ننشسته است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه ترفندهای دشمن ما همچنان در اوج قدرت هستیم و باید همانند گذشته محکم و استوار در این میدان ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات