خبرهای داغ:
هزار پیشکسوت و ایثارگر جنگ تحمیلی امروز (چهارشنبه) در آیینی با حضور مسوولان خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۲۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرنگار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در این آیین اظهار داشت: همانطور که روزانه چند مرتبه نماز اقامه می شود تا انسان از منکرات دور باشد ارزش های دفاع مقدس نیز همواره تکرار تا برای جوانان تبدیل به الگو شود.

وی تصریح کرد: عظمت و رشادت های شهدا، ایثارگران و جانبازان برای نسل جوان بازگو شود تا از خیانت هایی که دشمنان در این دوران نسبت به مردم و کشور اسلامی کرده است، آگاه شوند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ۱۳ کشور با نظام استکباری همدست و آنها را همراهی کردند اما جوانان میهن اسلامی با گذشتن از جان و مال خود در برابر آنها ایستادگی کردند و تمامی نقشه های دشمنان با شکست مواجه شد.

وی یادآور شد: دشمن در جنگی نابرابرانه از سلاح شیمیایی استفاده کرد که شکایت های ما به سازمان های بین المللی در این خصوص نتیجه ای نداشت.

حجت الاسلام رضا نوری اضافه کرد: دشمنان ما در هر دوره ای برای نظام دسیسه هایی داشته اند و با برخی از اقدامات این کشور از جمله دفاع جمهوری اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت زیر سوال برده اند با اینگونه برنامه ها سعی می کردند مردم را از نظام دلسرد کنند این در حالی است که مردم ما همیشه هوشیار بوده توطئه های آنها را خنثی کرده اند.

این آیین با حضور حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه و محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی و دیگر مسوولان استانی به همراه جمعی از ایثارگران دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان بجنورد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها