فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر:

۲۵۰ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس توسط تیپ عملیاتی امام صادق (ع) برگزار می شود

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۲۵۰ ویژه برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس توسط تیپ عملیاتی امام صادق (ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۹۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست خبری که بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ،اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای بازگویی رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایثارگری‌های جنگ هشت ساله دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان است، هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن که منشأ غرور ملی مستدام مردم سلحشور ایران شد.

 

او ادامه داد: جنگ هشت ساله باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

 

کشاورز تصریح کرد: رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

 

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۲۵۰ برنامه با شعار «ما مقاوم هستیم» در گردان های استان بوشهر و جنوب غرب خوزستان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این برنامه‌ها در قالب دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی، کوهپیمایی،مسابقات ورزشی، توزیع نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه هستند.

 

 

او در پایان بیان کرد: شکل گیری فرهنگ مقاومت و ایثار ذخیره تمام نشدنی برای ملت ایران و امت اسلامی در عرصه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی و مقابله با تهدید‌ها شکل گرفت.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار