امام جمعه شهرستان جم

شهدا و رزمندگان ما با نیروی تقوا در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا ایستادند

امام جمعه شهرستان جم گفت: آن چیزی که انسان را می تواند در مقابل دشمن مقاوم سازد نیروی تقواست و شهدا و رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس با همین تقوا در مقابل تمام دنیا ایستادند.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۴۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم ، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان اینکه نوجوان ۱۳ ساله ای که نارنجک به کمر خود بست و زیر تانک دشمن رفت با تقوا بود افزود: انسانی که تقوا داشته باشد غیر از خدا از هیچ قدرتی نمی ترسد.
محمدی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما در جنگ برکتی داشته ایم که در همه صحنه ها از آن بهره جست ایم گفت: اگر امروز دشمنان در مقابل ما ضعیف و ذلیل هستند و نمی توانند تعرزی کنند یه برکت ۸ سال دفاع مقدس و جنگ بود.
وی تصریح کرد: دشمن از قدرت ایمان و تقوای الهی مردم ایران خبر نداشت وگرنه هیچ وقت همچین غلطی را نمی کرد و قطعا اگر می‌دانست یک ملتی مقاوم حاضرند جان خود را فدای خاک میهن خود کنند قطعا جنگ آغاز نمیشد .
وی در پایان تاکید کرد: مردم در هر صحنه ای ورود پیدا کنند آنجا پیروزی حاصل می شود و امروز نیز همانند ۸سال دفاع مقدس باید پشت سره رهبری حرکت کنیم و گوش به فرمان باشیم تا از هر گزندی در امان باشیم.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار