خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ 

سفر به وقت عاشقی/ اردوی راهیان نور درون استانی بسیجیان دامغانی

دامغان_ فرمانده حوزه کوثر شهرستان دامغان گفت: اردوی راهیان نور درون استانی بسیجیان حوزه با عنوان سفر به وقت عاشقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۷۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

زهرا اردکانی فرمانده حوزه کوثر شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: برنامه سفر به وقت عاشقی با محوریت اردوی راهیان نور درون استانی در شهر سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان حوزه برگزار شد.

اردکانی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوگیری نوجوانان و جوانان از سبک زندگی شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم شهیدان عباس دانشگر و شهید محمد حسین حمزه اولین برنامه سفر به وقت عاشقی بود و بسیجیان با خانواده شهدا گفت و گو و با سبک زندگی شهیدان آشنا شدند. 

وی بیان کرد: زیارت امامزاده‌ یحیی بن موسی الکاظم (ع) ، امامزاده اشرف و عطر افشانی گلزار ‌شهدا شهر سمنان با حضور بسیجیان نوجوان و جوان حوزه کوثر انجام شد.

اردکانی با اشاره به اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل چهارم انقلاب ضروری می باشد، افزود: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس با هدف نشان دادن ایستادگی و مقاومت مردم استان سمنان در طول جنگ و فرهنگ دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های انجام شده در این سفر بود. 

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه سفر به وقت عاشقی با محوریت اردوی راهیان نور درون استانی بسیجیان دامغانی به همت معاونت فرهنگی حوزه کوثر شهرستان در شهر سمنان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها