خبرهای داغ:

نمایشگاه «از غربت تا عظمت» در دامغان افتتاح شد

دامغان_ در آستانه اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت و همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی «از غربت تا عظمت» در دانشگاه دامغان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۳۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد طهرانی مقدم دبیر کل اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگی از غربت تا عظمت و آیین تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس اظهار کرد: تجلیل از گفتمان، جریان و جبهه مقاومت، حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجلیل از مقام شهدا همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب می باشد و تلاش همه ما در اجلاسیه هفتم تبیین همین موارد ارزشمند می باشد.

دکتر سید سعید الرضا اسلامی رئیس دانشگاه دامغان در این مراسم ضمن استقبال از این حرکت ارزشمند فرهنگی بیان کرد: نقش دانشگاه در سیر تاریخی انقلاب تا شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی حساس و پیشران است و با توجه به شعار سال بر تقویت تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در مقابله با تهاجم نرم و اقتصادی دشمن تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نمایشگاه خلقت انسان از ابتدا تا پیامبر خاتم (ص) و مسیر امامت امام زمان (عج)، روایتگری هنرمندانه و خلاقانه از مجاهدت‌های غریبانه تا عظمت جبهه مقاومت در مقابل استکبار، معرفی بخشی از دستاوردهای علمی پژوهشی دانشگاه، نمایشگاه کتاب و محصولات هنری و صنایع دستی هنرمندان استان به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه از 30 شهریور لغایت 4 مهرماه از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 22 در محل دانشگاه دامغان آماده استقبال از بازدیدکنندگان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها