خبرهای داغ:
دامغان_ همزمان با برگزاری هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت نمایشگاه "از قدرت تا غربت" به مدت ۵ روز در دانشگاه دامغان برپا می شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۲۲۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان در نشست هم‌اندیشی و اجرایی هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با برگزاری هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت نمایشگاه "از قدرت تا غربت" به مدت ۵ روز در دانشگاه دامغان در محیطی به مساحت ٢۵ هزار متر مربع برپا می شود.

بندرآبادی با اشاره به اینکه همه ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری این اجلاسیه همکاری دارند، گفت: با توجه به حضور مهمانان، اندیشمندان و شخصیت های کشوری و لشگری در این اجلاسیه فرصت بسیار مغتنمی است که بتوانیم شهرستان دامغان را معرفی و بعضاً مشکلات آن را در سفر مسئولان به دامغان بررسی و مرتفع نماییم.

بندرآبادی با اشاره به تشکیل کمیته‌های پنجگانه در فرمانداری به جهت پیگیری امور خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی اجلاسیه و همچنین استان که از سوی استاندار ابلاغ شده برنامه ریزی های لازم جهت اسکان مدعوین، بازدید از اماکن تاریخی شهرستان و نشست هیئت‌های علمی شرکت کننده از دانشگاه‌ها با رؤسای دانشگاه دامغان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه نشست و با توجه به حضور هیئت‌های علمی از چندین دانشگاه جهان نسبت به تفاهم نامه بین دانشگاه دامغان و دانشگاه‌های مهمان از سوی ستاد اجلاسیه تأکید شد.

فرماندار و مسئولان با حضور میدانی در دانشگاه و بازدید از محل نمایشگاه برنامه ریزی های لازم را با اعضای ستاد برگزاری نمایشگاه انجام دادند.

نمایشگاه از قدرت تا غربت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور استاندار افتتاح خواهد شد و تا پایان ماه صفر که اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت است با ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، پذیرایی از زائران مشهد مقدس و اربعین حسینی به کار خود ادامه خواهد داد.

این نشست به ریاست مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان و با حضور مسئولان ستاد مرکزی تهران، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، خسرو فولادیان رئیس شورای اسلامی شهر، سید محمد تقوی شهردار، رؤسای ادارات، دانشگاه ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها