خبرهای داغ:

اختتامیه «اجلاسیه مجاهدان در غربت» در دامغان برگزار می شود

دامغان_ دبیر اجلاسیه مجاهدان در غربت و عضو شورای سیاستگذاری این اجلاسیه از برگزاری اختتامیه هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت و همایش علمی «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» در دانشگاه دامغان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اجلاسیه مجاهدان در غربت شجاعی فر دبیر کمیته علمی و عضو شورای سیاستگذاری اجلاسیه مجاهدان در غربت بیان کرد: هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت و انتشار فراخوان مقالات «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» در مهرماه برگزار می شود.

نماینده شیخ زکزاکی در مورد این رویداد بین المللی گفت: هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت همزمان با شهادت امام هشتم علی ابن موسی الرضا علیه السلام از ٢ تا ۴ مهر ماه با حضور جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان از ٣۶ کشور جهان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این اجلاسیه ٢ مهر ماه کار خود را در تهران آغاز می‌کند و مراسم پایانی آن نیز ۴ مهرماه در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

شجاعی فر با اشاره به ابعاد علمی و اندیشه ای اجلاسیه گفت: با توجه به اینکه در این اجلاسیه از مقالات و نظرات اندیشمندان و فرهیختگان کشورهای مختلف استفاده خواهد شد، فراخوان ارسال مقاله به این رویداد با عنوان «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» طی چند روز گذشته منتشر شده است. انتظار می‌رود در پی رایزنی‌های صورت گرفته ما با جمعی از اندیشمندان و مفاخر جبهه مقاومت، مقالات بسیاری به دست ما برسد.

نماینده شیخ زکزاکی افزود: هشت مقاله برتر این فراخوان با جوایزی مورد تقدیر قرار می‌گیرد و همچنین چاپ و منتشر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اجلاسیه مجاهدان در غربت تاکنون شش سال متوالی با حضور سفرای کشور‌های اسلامی، مقامات لشکری و کشوری همچون فرماندهان نیرو‌های مسلح، رؤسای قوا، خانواده شهدا و مجاهدان مقاومت از جمله شهید سلیمانی، خانواده شهید مغنیه، خانواده شهید حججی، خانواده شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی برگزار شده است.

شجاعی فر تصریح کرد: این اجلاسیه در سال‌های گذشته با موضوعات مختلفی برگزار شده است و به عنوان یکی از جریان‌های نماد مقاومت معرفی و شناخته می‌شود، گفت: سپاه پاسداران، آستان قدس رضوی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه المصطفی، وزارت علوم و جمعی دیگر از تشکل‌ها و سازمان‌های مرتبط با جریان مقاومت ما را در برپایی این اجلاسیه یاری می‌کنند.

گفتنی است ، هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت ٢ الی ۴ مهرماه در تهران و دامغان با حضور جمعی از جهادگران، اندیشمندان، فرهیختگان و صاحب‌نظران سراسر جهان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها