خبرهای داغ:

دوره آفلاین توانمندسازی شبکه تربیتی صالحین در استان سمنان برگزار می شود

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان از برگزاری دوره آفلاین توانمندسازی شبکه تربیتی صالحین در استان سمنان در دهه نخست مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۰۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان عفت دیابی در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس در سمنان اظهار داشت: نیروی انسانی برای یک کشور و برای انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ بنابراین انسان سازی در صدر یک انقلاب قرار می گیرد.
وی وجود ظلم هایی که در جهان از سوی ظالمان انجام می شود و بدبختی هایی که در روی زمین وجود دارد را نتیجه و اثر کمبود انسانهای صالح دانست.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان عنوان کرد: شیوه حضرت امام خمینی(ره) در ادامه تداوم شیوه انبیای عظام الهی و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) بود شیوه ای که در آن تزریق ایمان و باور عمیق دینی همراه با بصیرت و آگاهی و تفکر و تامل در عبادت و دین مداری بود و همین امر عامل اصلی کادرسازی و پرورش انسان های صالح بود.
دیابی با بیان اینکه امام خمینی (ره) ساختن انسان صالح را فتح الفتوح انقلاب اسلامی می دانستند گفت: همه پیامبران و ائمه اطهار همتشان بر این بود که انسان صالح را تربیت، حفظ، رشد و تکثیر دهند تا نیروی انسانی کارآمد برای اداره انقلاب داشته باشیم.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم و دانش افزایی اقشار مختلف جامعه را از نونهالان، کودکان، نوجوانان و جوانان به عنوان مخاطب اصلی خود آغاز کنیم.
مسئول بسیج جامعه استان سمنان بیان کرد: باید برای آینده انقلاب اسلامی نسلی را تربیت کنیم که بتوانند مسئولیت سنگین و خطیر انقلاب بر عهده بگیرند تا اهداف متعالی انقلاب و نظام که همان تشکیل جامعه اسلامی و در گام بعدی ایجاد تمدن نوین اسلامی است با حفظ تمام ارزش ها محقق شود و بدانیم که این امر محقق نمی شود مگر اینکه تربیت و کادرسازی مبتنی بر مبانی دینی و قرآنی و مبتنی بر اندیشه های مقام معظم رهبری صورت گیرد.
دیابی با اشاره به برگزاری دوره آفلاین توانمندسازی شبکه تربیتی صالحین در سطح استان سمنان گفت: این دوره ۹ مهرماه امسال برگزار می شود.
وی تصریح کرد: در شبکه تربیتی با استعانت از خداوند رب العالمین و عنایت ویژه اهل بیت (ع) و نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری که پیوست دانش ما در این دوره منظومه فکری رهبر معظم انقلاب است درصدد تربیت نسلی مومن، ولایت مدار و پا به کار انقلاب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
 
ارسال نظرات