خبرهای داغ:
حجت الاسلام رجنی: قدرت بسیج کنندگی، قدرت دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، از ثمرات ارزشمند دفاع مقدس می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۸۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام رجنی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد در مصلی اهل سنت این شهرستان عنوان کرد: هرجایی با ماهیت جمهوری اسلامی بازی شود تمام دنيای اسلام در مقابل تمام دنيای کفر می ایستد.

وی افزود: کور شوند آنهایی که می‌گویند اهل سنت دل در گرو انقلاب ندارند؛ همین اهل سنت ما ۱۱۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

رجنی تاکید کرد: اگر این دلدادگی اهل سنت به آرمان های امام خمینی(ره) نبود ۱۱۰۰۰ رزمنده سنی در گرمای خوزستان و سرمای کردستان در جبهه ها چه می‌کردند که به شهادت رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد با ذکر ثمرات دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اولین ثمره دفاع مقدس قدرت بسیج کنندگی آن است. یعنی دفاع مقدس با معنویتی که در آرمان خود داشت شیعه و سنی، شمالی و جنوبی و شرق و غرب کشور را زیر بیرق امام(ره) جمع کرد.

وی گفت: دومین ثمره دفاع مقدس قدرت دفاعی ایران بود؛ در صد سال قبل از انقلاب اسلامی هرجایی به ما تعرض شد دودستی قسمتی از مملکت را تقدیم کردیم، ولی وقتی کار ما در دفاع از آرمان ها، مقدس شد با جان خود برای دفاع از داشته هایمان مقابل شیاطین مقاومت کردیم؛ سومین ثمره دفاع مقدس قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است.
 
حجت الاسلام رجنی یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی را وحدت بین شیعه و سنی عنوان کرد و اذعان داشت: خون شیعه و سنی که در پای درخت انقلاب با هم در آمیخته شد وحدت را برای ملت ما ثابت کرد؛ اگر در نصرت اسلام، بین مسلمین اتحاد باشد، خداوند نصرت خود را شامل حال آن ها خواهد کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها