خبرهای داغ:
در رزمایش کمک مومنانه ویژه هفته دفاع مقدس؛

۳۶۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند شهرستان خنج توسط ناحیه مقاومت توزیع شد

رزمایش کمک مومنانه ویژه هفته دفاع مقدس توسط ناحیه مقاومت خنج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۳۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا بلاغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج از توزیع ۳۶۰ بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان خنج خبر داد.

سرهنگ پاسدار بلاغی گفت :آنجا که امسال، آغاز سال تحصیلی حضوری بوده و با توجه به بازگشایی مدارس و لزوم کمک به دانش آموزان نیازمند این بسته در طرح توکاد به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ، گروه های جهادی ، بسیج تهیه شده است.
بلاغی ادامه داد :در این حرکت خداپسندانه، با کمک مالی نیکوکاران و خیرین شهرستان خنج و به لطف خدا توانستیم تعداد ۳۶۰ بسته به ارزش ریالی هر بسته ۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد که هزینه کلی آن یک میلیارد و هشتاد میلیون ریال می باشد.
این بسته ها شامل : خودکار،مداد،مدادپاک کن،کیف،خط کش ،گونیا و... که توسط گروه های جهادی به دست دانش آموزان نیازمند می رسد و در کلیه روستا های شهرستان خنج و شهر خنج توزیع می گردد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در پایان گفت امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده و از بخشی از دغدغه والدین آنها برای خرید لوازم مدرسه کاسته باشیم و جا دارد از تلاش و همت جهادگران همیشه در صحنه حضور ، خیرین و نیکوکاران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها