خبرهای داغ:

محکومیت اقدامات بر هم زنندگان امنیت جامعه و برخورد قاطع با آن‌ها

شاهرود_ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود در بیانیه‌ای خواستار برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنیت جامعه شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۴۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

محکومیت اقدامات بر هم زنندگان امنیت جامعه و برخورد قاطع با آن‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، در پی ناآرامی‌های اخیر در کشور و ایجاد آشوب و بلوا و بر هم‌زدن امنیت کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
باسمه تعالی
وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آن‌ها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی
سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰
پس از یاس دشمن از مقابله نظامی و رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران و علم به قدرت انقلاب اسلامی چند سالی است از طریق فضای مجازی و در خلاء نبود شبکه ملی اطلاعات با بهره گیری از تکنیک جنگ شناختی و بازی با احساسات جوانان و نوجوانان و وارونه نشان دادن حقایق سعی دارد فضای کشور را به التهاب بکشاند که این مساله در حادثه فوت سرکار خانم امینی که همه ما متاثر و ناراحت از آن شدیم بار دیگر ظهور و بروز پیدا کرد و با توجه به میدان داری اغتشاشگران از طریق شبکه‌های اجتماعی خارجی بار دیگر ضرورت شبکه ملی اطلاعات را بیش از پیش آشکار ساخت و بر مسئولان امر ضروریست هرچه سریع‌تر شرایط لازم را برای استقرار کامل شبکه ملی اطلاعات فراهم سازند.
در این میان، اما متاسفانه با فرافکنی و بمباران رسانه‌ای دشمن، عده‌ای فریب خورده و آشوبگر دست به اغتشاش و تخریب اموال عمومی، هنجار شکنی‌هایی مانند آتش زدن قرآن آتش زدن مسجد اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند و موجبات شادی و هلهله دشمن صهیونیستی و یزیدیان زمان را فراهم کردند. اما مردم بصیر و همیشه در صحنه بویژه در شهرستان شاهرود همچون گذشته صف خود را از دشمنان جدا کرده و در مقابل فتنه گران و اغتشاشگران ایستادند.
از طرف دیگر به خوبی مشخص است که اصل مترقی حجاب عامل حفظ کرامت انسانی مردان و زنان جامعه بوده و حکومت اسلامی نیز بر اساس شرع و به جهت جلوگیری از وقوع حرام اجتماعی در این زمینه تکلیف دارد؛ و نیروی زحمتکش انتظامی نیز در صف اول برخورد با هنجار شکنان در این زمینه قرار دارد.
ذکر این نکته بدیهی است که دشمنان انقلاب اسلامی در این سالیان همواره به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های فرهنگی اصیل ایرانی-اسلامی ملت شریف ایران بوده و در این راستا مقابله با حجاب جزء اولویت‌های اصلی این جریان‌ها بوده و هست. به گونه‌ای که در بزنگاه‌های مختلف این مقابله ناجوانمردانه را به اشکال گوناگون از جمله درخواست تحریم خارجی برای مردم مظلوم ایران، دعوت به خشونت و خونریزی، درخواست اعمال فشار بر ورزشکاران با حیا و محجبه جمهوری اسلامی ایران و ... به نمایش گذاشته و ذات پلید خود را نمایان کرده اند؛ لذا بسیج دانشجویی تماما از اصل حجاب دفاع کرده و آن را به جهت سلامت اخلاقی جامعه ضروری دانسته و خواستار فعال شدن ظرفیت‌های قانونی همه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع می‌باشد.
در پایان بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود هرگونه برهم زدن نظم جامعه، آسیب به اموال عمومی و توهین به مقدسات و نظام اسلامی را توسط عده‌ای فرصت طلب که قصد سو استفاده سیاسی از غم ملت شریف ایران را دارند محکوم نموده و اعلام می‌دارد همچون همیشه آماده دفاع از ارزش‌های والای دینی و انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه و جامعه بوده و از اصول انقلابی خود ذره‌ای عقب نشینی نخواهد کرد و از مردم همیشه در صحنه شهرستان‌های شاهرود و میامی دعوت میکند در راهپیمایی اعلام انزجار از آشوبگران که در ۲ مهر برگزار خواهد شد شرکت نموده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان تجزیه طلبان و یاوه گویان بکوبند؛

و السلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها