جانشین فرمانده سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

آشنایی دانش آموزان با دستاورد‌های دفاع مقدس آن‌ها را در راه انقلاب بیمه می‌کند

ساری-جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: آشنایی نسل جوان و دانش آموز با دستاورد‌های دفاع مقدس آن‌ها را برای ادامه راه انقلاب و شهدا بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۷۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عصرامروز در سومین روز از هفته دفاع مقدس، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان با نماینده، ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

سردار احمد برسلانی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت هفته دقاع مقدس با اشاره به اینکه در این هفته ۳۰ واخد مسکوتی افتتاح می‌شود، گفت: ۱۲۰ واحد مسکونی محروم هم بازسازی و مرمت شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا از افتتاح ۶ گلزار شهدا هم خبر داد و افزود: ۸ هزار بسته معیشتی و نیز ۱۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سردار برسلانی با اشاره به مراسم تجلیل از پژوهشگران علمی خاطرنشان کرد: ۵ هزار پژوهشگر بسیجی در برنامه‌ای مقالات علمی خود را ارائه کردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه از بازسازی عملیات والفجر هشت در پارک موزه دفاع مقدس هم خبر داد و اضافه کرد: در روز‌های ششم، هفتم و هشتم مهرماه این عملیات برگزار تا حماسه رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا  برای نسل جوان و نوجوان یادآوری شد.

سردار برسلانی با بیان این مطلب که این برنامه اقدام کوچکی در راستای آشنایی نسل جوان با حماسه‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان و دانش آموز با دستاورد‌های دفاع مقدس آن‌ها را برای ادامه راه انقلاب و شهدا بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها