جانشین فرمانده سپاه کربلا:

حفظ نسل جوان و نیرو‌ی انقلابی در گرو تربیت مسجدی است

ساری-جانشین فرمانده سپاه کربلا حفظ نسل جوان و نیروی انقلابی و کسانی که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می مانند را در گرو تربیت مسجدی دانست.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۰۵
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در نشست فرماندهان پایگاه ها، شورای حوزه و ارکان گردان که در نماز خانه سپاه تنکابن برگزار شد، به تشریح طرح تحول پایگاه‌ها پرداخت و گفت: در طرح تحول پایگاه‌ها که امام جماعت محور است، باید امام جماعت عادل، مدیر، مدبر، متنفذ، باشد.

خبر
سردار برسلانی به چرایی  طرح تحول در مساجد هم اشاره کرد و افزود: طبق بیانات حضرت امام (رحمت الله علیه) مساجد سنگر است و باید سنگر‌ها را حفظ کنیم. تنها مکانی که می‌توان جوانان این کشور را حفظ کرد و نیروی انقلابی پرورش داد مسجد است و کسانی که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ماندند از دل مسجد بیرون آمدند و این تربیت مسجدی و محله مهدوی است.

خبر

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به شهدای مدافع حرم هم اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم بچه‌های مسجد بودند و کسانی که توانستند در اوج تحریم‌ها بر عزت و اقتدار ایران بیفزایند.

خبر
سردار برسلانی در ادامه با اشاره به خدمات بسیج به مردم در ایام کرونا خاطرنشان کرد:  ما در دوسال گذشته در ایام کرونا مبلغی بالغ بر هزار میلیارد از کمک‌های مردمی به نیازمندان کمک کردیم.

خبر

جانشین فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و یادآور شد:دشمن در تلاش برای هویت زدایی از نسل جوان است و برای آنان در فضای مجازی برنامه دارد که نباید از آن غافل باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار